Działam w sporcie od 4 klasy podstawowej. Przeszłam przez wiele szczebli dziedzin sportowych.

Kiedy trenowałam piłkę ręczną i codziennie spotykałam się ze swoją drużyną, nigdy nie brakowało mi motywacji.

Teraz gdy moje życie wygląda trochę inaczej, staram się sama siebie motywować, ale i motywować Was, bo tak naprawdę to Wy dajecie mi tą energię.

Mam nadzieje, że moje podpowiedzi, dodadzą Ci chęci do działania. 

  1. Cel .

Zadaj sobie pytanie:  Jaki jest mój cel rozpoczęcia „fit życia”. Pytanie to jedno, a rozpisanie go, to wartość, którą musisz dodać do swojej świadomości.

Weź kartkę, długopis i dokładnie zapisz: co chcesz osiągnąć ?, jakie kroki poczynisz w tym kierunku? czego będziesz unikać ?, jaki dajesz sobie na to czas?, jaka czeka Cię za to nagroda ?

Zapisz ! Powieś w widocznym dla Ciebie miejscu. U mnie wisi na lodówce 🙂

2. Ustal plan treningowy. 

Moim klientom tłumaczę aby wybrać to, co lubimy robić, jednak aby się przekonać, trzeba spróbować. Proponuje Ci sprawdzenie kilku aktywności fizycznych i wybrania tych, które są dla Ciebie na dany okres optymalne.

Zaplanuj swój tydzień treningowy. Zapisz w jakie dni, jaka aktywność ma zostać zrealizowana. Nie zapominaj o takich ćwiczeniach jak stretching. Nie przesadzaj z ilością jednostek treningowych, na początku wystarczy aby Twój trening odbywał się 3 razy w tygodniu.

Zapisz ! Powieś w widocznym miejscu lub prowadź dziennik treningowy.

 

3. Codziennie się motywuj.

Pracując tyle lat na siłowni, wiem, że zwykle motywacji wystarczy na blisko 2-3 miesiące. Tylko od Ciebie zależy, czy osiągniesz swój cel, ale możesz w łatwy sposób pomóc sobie zbliżyć się do celu:

  • znajdź partnera treningowego
  • śledź ciekawy portal sportowy, interesuj się fit życiem
  • dołącz do mojej grupy na  fanpejdżu , gdzie codziennie znajdziesz odrobinę motywacji
  • wyznacz daty Twoich pomiarów (proponuje robić pomiary obwodów, nie wagi – średnio co dwa tygodnie)
  • jeżeli masz jakiekolwiek pytania – pytaj! zdobywaj wiedzę. Świadomy trening doprowadzi Cię szybciej do celu.

 

4. Dieta ?

Nie katuj się na samym początku liczeniem gramów  w każdym posiłku.

Zacznij powoli, krok po kroku, ale do celu.

Ustalaj cele tygodniowe, które codziennie weryfikujesz. Kiedy nauczysz się zmiany jednego nawyku żywieniowego, zmień drugi.

np: 1 tydzień – piję 2 litry wody / 2 tydzień – piję dwa litry wody i o 1 kawę mniej.

Czy nie brzmi to ciekawie?

 

Zapraszam do moich treningówZainspiruj się życiem

Powodzenia 🙂

ZRÓB Z TEGO STYL ŻYCIA, A NIE PRZYKRY OBOWIĄZEK.

 

Loading...