Jeżeli czujesz, że chcesz w końcu zrobić coś dla siebie – DOBRZE TRAFIŁAŚ 🙂

Często przed rozpoczęciem aktywności fizycznej ogranicza nas to, że nie wiemy dokładnie jakim torem treningowym powinniśmy się kierować. Postanowiłam wyjść Ci na przeciw i przedstawić moją propozycję planu treningowego dla osób początkujących i zaawansowanych.

Jeżeli z niego skorzystasz, będzie mi bardzo miło! Myślę, że i Twoja figura na tym skorzysta 🙂

Czterotygodniowy plan treningowy zawiera odwołanie do moim filmów, które znajdziesz poniżej. W ten sposób łatwiej będzie Ci zrealizować treningi.

small6

 

Co zawiera plan treningowy?

  • 3 zadania do wykonania. Wpisz na dole planu 3 ważne dla Ciebie zadania, które chcesz realizować przez cały okres i każdego dnia odznaczaj je w małych kwadratach. Mogą to być np: wypijanie 3 litrów wody, nie jedzenie słodyczy, trzymanie diety, planowanie swojego dnia, pozytywne myślenie, czas dla siebie, itp.
  • treningi Full Body, czyli takie, które angażują wiele partii mięśniowych w każdym ćwiczeniu. Mają za zadanie poprawić Twoją kondycję i wymodelować całe ciało.

 

Zalecenia do planu treningowego

  • plan treningowy będzie skuteczny, jeżeli zwrócisz uwagę na swoją dietę i zadbasz o odpowiednie nawodnienie organizmu.
  • dni treningowe możesz przesuwać, ale nie zmieniaj kolejności wykonania treningów.
  • możesz dodać obciążenie: sztangę, kettlebells, hantle czy inne przybory
  • jeżeli masz pytania – pisz w komentarzach lub na maila: kontakt@edytaszymkiewicz.pl

plany-grafika

 

Treningi – odwołania do filmów

Postanowiłam ułatwić Ci życie i przygotowałam bezpośrednie odnośniki do poszczególnych filmów treningowych na moim kanale YouTube. Utworzyłam też gotowe playlisty abyś wszystkie treningi miała w jednym miejscu.

Playlista dla początkujących  oraz playlista dla zaawansowanych

 

Plan dla początkujących:

Tydzień I, III

Tydzień II, IV

Plan dla zaawansowanych:

Tydzień I, III

Tydzień II, IV

 

Co musisz zrobić, aby otrzymać plan treningowy?

Jeśli jesteś subskrybentem newslettera, plan wyślę do Ciebie mailem 28-go października.
Jeśli nie jesteś subskrybentem newslettera, zapisz się poniżej, a po potwierdzeniu maila, otrzymasz wiadomość zwrotna z planem. Członkowie mojego newslettera otrzymują raz w tygodniu fit motywacyjnego maila.

POBIERZ PLAN TRENINGOWY

Ważna informacja

Jeśli po zapisaniu się do newslettera nie otrzymałaś planu, koniecznie sprawdź foldery: spam, oferty czy inne dostępne na Twojej poczcie. Jeśli nadal nie otrzymasz maila zwrotnego napisz do mnie wiadomość na maila: kontakt@edytaszymkiewicz.pl lub na mój  FANPEJDŻ

 

Zrób z tego styl życia, a nie przykry obowiązek.

 

Loading...