Hey! 

Jeżeli tu jesteś to oznacza, że jesteś gotowa podjąć wyzwanie!

Kwiecień będzie Twój! 30 dni mocnej motywacji aby zadbać o swoje zdrowie, sylwetkę i kondycję.

Przygotowałam dla Ciebie zestawy treningowe! Jednak to nie wszystko 🙂

Sama zadecydujesz ile będzie trwał Twój trening, a ponad to określisz swój cel, który sumiennie będziesz realizować przez 30 dni.

Co należy zrobić?

  • wydrukuj kalendarz wyzwania i umieść go w widocznym dla Ciebie miejscu
  • wpisz cel, który zrealizujesz – codziennie będziesz go widziała
  • wpisz nagrodę, którą otrzymasz za sumienną pracę
  • każda duża kratka posiada 3 małe kwadraciki, które odpowiadają za: wodę, dietę, liczba serii, co to oznacza? Jeżeli wypijesz odpowiednią ilość wody (sprawdź tutaj ile wody powinnaś wypijać), to odznaczasz jedną kratkę. Jeżeli utrzymasz zdrowe odżywianie to odznaczasz drugą kratkę, a w trzecią wpisujesz cyfrę (ile razy wykonałaś zadany trening).

Aby nie podjadać skorzystaj z planera żywieniowego 🙂

 

Co powinnaś jeszcze wiedzieć ?

  • przed każdym treningiem wykonaj rozgrzewkę, która załączona jest w playliście treningów
  • treningi mogą zmieniać swój dzień, ale nie mogę zmieniać swojej kolejności
  • każdy jogging możesz zamienić na spacer
  • w dniu 30.04.2018 wklej swój kalendarz pod postem na moim FACEBOOKU, a otrzymasz super poradnik.
  • jeżeli chcesz otrzymywać regularnie dawkę motywacji zapisz się do mojego newslettera. Po prawej stronie jest tabelka, gdzie możesz wpisać swoje dane:)

 

Wszystkie treningi znajdziesz  TUTAJ 

 

Powodzenia !

Pamiętaj, że zawsze możesz dołączyć do wspólnej motywacji na FACEBOOKU lub INSTAGRAMIE

Loading...