Cześć!

Dzisiaj odsłonię dla Ciebie tę nieco bardziej kulinarną stronę 😉

Awokado to zielona moc! Jak już zapewne wiesz, jest najlepszym źródłem dobrych kwasów tłuszczowych, których nie powinno zabraknąć w Twojej diecie. Zielony to nie tylko kolor, który uspokaja – to kolor, który daje wiele właściwości odżywczych. Więcej zielonych pomysłów znajdziesz tutaj. 

 

Jajka w awokado

To chyba jeden z najprostszych przepisów, jakie było mi dane tutaj opublikować.

Będą Ci potrzebne następujące składniki:

  • awokado,
  • jajka,
  • sól, pieprz, czerwona słodka papryka,
  • pomidorki koktajlowe.

Sposób wykonania:

Awokado przekrój na pół i wyjmij pestkę (najlepiej wbij nóż w pestkę, im miększe awokado tym łatwiej odchodzi pestka). Małą łyżeczką wydrąż odrobinę miąższu, który możesz wykorzystać na kanapkę. Wbij jajko do środka, dodaj sól i pieprz. Piecz około 15 min w temperaturze 200 stopni. Gotowe awokado posyp czerwoną słodką papryką.

 

A do czego ja najczęściej wykorzystuję awokado? Odpowiedź znajdziesz w moim spisie o śniadaniach białkowo-tłuszczowych.  Gorąco zachęcam Cię do jego przeczytania.

 

 

 

Loading...