Czy płaski brzuch to marzenie każdej kobiety? Moim zdaniem wymarzony brzuch to ten, który po prostu akceptujemy. Czasem wystarczy włożyć odrobinę wysiłku aby uzyskać to, co nas zadowoli dlatego dziś pragnę podzielić się z Tobą kilkoma wskazówkami.

 

Zacznij od najłatwiejszej twoim zdaniem wskazówki gdyż ujemne centymetry w obwodzie brzucha zmotywują Cie do dalszej pracy.

 

 

6 ZASAD PŁASKIEGO BRZUCHA

Obiecaj, że spróbujesz!

Wszystkie zasady zostały wprowadzone w życie przez uczestniczki mojego autorskiego programu FIT PRZEMIANA i każdej udało się zyskać efekty, które możesz zobaczyć 👉 tutaj!

 

1. ŻYWIENIE – co wyeliminować 

Zrób szybka analizę twojego odżywiania. Zapisz w dzienniku wszystko to, co jesz przez 3 dni i sprawdź czy:

  • występują słodycze
  • ile łyżeczek cukru słodzisz kawę lub herbatę
  • odpowiednio nawadniasz organizm wodą
  • występują napoje kolorowe i soki owocowe (duża ilość cukru)
  • występują 3 porcje warzyw (nie mam tu na myśli tylko pomidora i ogórka:))
  • czy jesz  dużo pieczywa i jakiego rodzaju? (dużo to około 8 kromek dziennie)
  • czy jesz zdrowe węglowodany jak: kasze, ryże, pieczywo żytnie

Postanów, że w każdym tygodniu rezygnujesz z jednej rzeczy, lub wprowadzasz jedną zdrową. Więcej informacji o analizie żywienia znajdziesz tutaj. 

Podam Ci przykład

Słodzisz kawę 2 łyżeczki cukru.
1 tydzień – słodzisz kawę 1 łyżeczką cukru (zapisuj to w kalendarzu)
2 tydzień – słodzisz kawę 0,5 łyżeczką cukru.
3 tydzień – nie słodzisz i zakładając, że pijesz 1 kawę dziennie, jesteś do przodu o 14 łyżeczek cukru:)

 

2. Zamień słodycze na koktajle

Większość ludzi uwielbia słodycze (ja też!, ale wiem po sobie, że to naprawę działa). Odstaw słodkie przekąski na miesiąc czasu i sama sprawdź jaki będzie efekt. Dasz rade ? 🙂
Może wiedza o tym, że słodycze to nic innego jak połączenie węglowodanów prostych i tłuszczy, które wpływają na nieprawidłowa pracę jelit i powodują cellulit, zmotywuje cię do działania. Posiadają także syrop glukozowo-fruktozowy, który występuje także w słodkich napojach i uwielbia odkładać się w postaci tkanki tłuszczowej.

Zamień słodycze na fit koktajle.

 

3. Wykonuj skuteczne ćwiczenia na mięśni brzucha

Możesz skorzystać z gotowych miesięcznych planów na mięśnie brzucha [podstawowy] i [średniozaawansowany]
( cena obowiązuje do 28.02)

Bardzo często spotykam się z osobami, które chcąc mieć piękny brzuch wykonują ćwiczenia tylko lub przede wszystkim na tą partię. To duży błąd! Nie ma miejscowego spalania tkanki tłuszczowej. Jeżeli chcesz utracić tkankę tłuszczową z obwodu brzucha, ćwicz angażując wiele grup mięśniowych.

 

Kiedy ćwiczyć mięśnie brzucha?

  • wykonaj trening na całe ciało i dodaj zestaw na brzuch
  • zrób jogging w terenie i dodaj zestaw na brzuch
  • zrób trening na bieżni/orbitreku i dodaj zestaw na brzuch

 

 

4. Nawodnienie organizmu

Doskonale wiesz, że jeżeli chcesz utracić kilogramy to twój organizm musi wiedzieć, że otrzymuje podobną ilość kalorii dlatego też starasz się aby twoje posiłki były równe każdego dnia.

Jak to jest z wodą ? Czy myślisz, że twój organizm będzie prawidłowo pracował jeżeli jednego dnia otrzymuje informację, że dałaś mu 1l wody, innego dnia 2 litry, a 3 zapomniałaś i potraktowałaś go zaledwie 2 kawami. Czy wiesz, że takie postępowanie ma wpływ na cellulit wodny? Prawidłowe nawodnienie wpłynie na pracę twojego układu limfatycznego, mózg ale przede wszystkim na energię, która będzie Ci potrzeba do utrzymania systematyczności.

Ile wody wypijać w ciągu dnia ?

 

5. Dodaj trening cardio

Dodaj trening cardio ale rób to z głową. Zacznij od 1 jednostki cardio w tygodniu i w miarę możliwości i kondycji dodaj kolejną.

Jak wykonać trening cardio? 

  1.  Jeżeli wykonujesz trening siłowy/fitness to dodaj  interwał 15-20 minut (bieg-marsz na bieżni)
  2. Jeżeli wykonujesz trening w terenie lub na bieżni to wysiłek może trwać od 40-60 minut w takim tempie abyś mogła swobodnie oddychać.

 

6. Bądź konsekwentna!

Znajdź metodę, która pobudzi Cię każdego dnia do działania! Pomyśl, co możesz wykonać aby Twoja motywacja była cały czas na 100 %.

Uczestniczki FIT PRZEMIANY korzystają z dziennika pomiarów, dlatego chętnie Ci go udostępnię gdyż mam nadzieje, że Cię zmotywuje.

 

 

Loading...