Cześć!

Myślę, że skoro tu trafiłaś, to temat wracających kilogramów nie jest Ci obcy. A może chcesz dowiedzieć się czegoś więcej, aby efekt Twojej pracy nie poszedł na marne. Cieszę się, że chcesz zdobywać wiedzę w tym temacie i już nigdy więcej nie mieć do siebie pretensji, że znowu coś poszło nie po Twojej myśli. To, co poniżej napisałam możesz stopniowo wprowadzić w swoje życie, ale tylko wtedy, kiedy będziesz w 100% przekonana, że chcesz coś zmienić. Pamiętaj też, że zawsze w chwili zwątpienia możesz liczyć na moje słowo motywacji – wystarczy, że napiszesz do mnie na Facebooku. Będzie to dla mnie mały sukces, bo będę miała świadomość, że mój wpis zainspirował Cię do zmiany, tak jak zainspirował uczestniczki FIT PRZEMIANY, a ich zdjęcia możesz zobaczyć TUTAJ.

 

1. Zmień styl życia. Nie podejmuj działań przed ważnym wydarzeniem

Najczęściej popełnianym błędem w „odchudzaniu” są krótkotrwałe działania spowodowane presją czasu. Kiedy na mojej drodze staje osoba, która chce w 3 miesiące schudnąć daną ilość kilogramów, ponieważ wyjeżdża na wakacje lub jest przed ważną dla niej imprezą, zadaje jej pytanie: „Gdzie jest rozsądek? Czy warto się tak stresować?”.

A co jeśli nie uda Ci się osiągnąć zamierzonego celu? Uroczystość na starcie skazana będzie na niepowodzenie? Czy nie lepszym rozwiązaniem będzie zmienić coś raz na zawsze i nie musieć przejmować się „imprezami”, bo zawsze czujemy się ze sobą dobrze?

7 najczęstszych przeszkód do bycia FIT i jak je pokonać? Przeczytaj!

Wniosek jest prosty! Albo wchodzisz na 100 %, albo będziesz cieszyć się krótkotrwałą zmianą. 

 

 

2. Nie stosuj diet! Spójrz na swoje odżywianie

Słowo „dieta” kojarzy mi się z początkiem, ale również i końcem. Powiedz szczerze, ile czasu jesteś w stanie trzymać dietę ? A co się dzieje, kiedy „zawalisz” dwa dni z powodu nagłych dodatkowych obowiązków? Przeważnie wracasz do starych nawyków, bo ciężko wskoczyć na tryb fit od nowa. Czy nie łatwiej cały czas jeść to, co się lubi ? Czy nie rozsądniej jest wiedzieć, jakie produkty są zdrowe, które mogę jeść więcej, a które warto ograniczyć?  Kiedy stosujesz „diety cud” może i masz szybki efekt, ale również jesteś posiadaczem efektu jo-jo! 🙂 Pisałam wyżej, jeżeli chcesz zrobić to z głową i zmienić coś na stałe, wypróbuj metodę zdrowego stylu życia, której chętnie Cię nauczę w programie FIT PRZEMIANA, jeżeli potrzebujesz bata nad sobą.

Co możesz zrobić na ten czas?

Skorzystaj z mojego bloga kulinarnego i używając plannera żywieniowego, zaplanuj swoje posiłki.

 

 

3. Nie zmuszaj się do aktywności fizycznej

Jestem trenerem personalnym. Nagrywam swoje filmy treningowe i moim celem powinno być nakłonienie Cię do ćwiczeń ze mną. Ale wiesz co? Nie mogę tego zrobić. Nigdy nie mogę patrzeć na osoby, które zmuszają się do danej aktywności fizycznej (nie myl tego z brakiem motywacji). Każdy ma prawo wyboru! Zacznij od tego, co lubisz, a z biegiem czasu wachlarz Twoich możliwości się zwiększy. Wiele uczestniczek mojego programu FIT PRZEMIANA zaczynało od treningu 2 razy w tygodniu po 20 min!

Ile razy w tygodniu trenować? Tego też nikt nie może Ci nikt nakazać.

Jak proponuję Ci podejść do treningu? „Zrób z tego styl życia, a nie przykry obowiązek”.

 

4. Nie wszystko na raz!

Wyobraź sobie sytuację, że z dnia na dzień masz zmienić swoje nawyki żywieniowe przy niezmiennym nakładzie pracy i obowiązków domowych. Ile Twój organizm wytrzyma bez frustracji? Niedługo!

Jestem zwolennikiem zmian „krok po kroku” i taką skuteczną metodę stosuje w programie FIT PRZEMIANA. Zaczynam od 1-2 rzeczy, które chce wprowadzić w dziennik uczestniczek. Jeżeli po 2 tygodniach uznam, że osiągnęły cel, dodaję kolejną zmianę. Taki sposób nie powoduje stresu w organizmie i dotyczy on nie tylko zmian dotyczących diety czy treningu, ale również życia.

Co możesz zrobić już dziś? Przepracuj swój nawyk! Inaczej zmiana potrwa tylko w twojej głowie. „Jak skutecznie zmienić nawyk?”

 

5. Presja czasu! 

Głównym czynnikiem, który przyczynia się do złego funkcjonowania naszych organów wewnętrznych jest stres i życie w biegu. Jeżeli powiesz mi, że nic nie da się z tym zrobić, to się z Tobą nie zgodzę. Sama prowadzę bardzo aktywny tryb życia, na głowie mam milion obowiązków, a przy tym nie jestem osobą, która jest wzorowo zorganizowana, choć stale się tego uczę.

Wszystko siedzi w naszej głowie! Jeżeli nie masz presji czasu, co do zmian swojej figury, o czym pisałam w pierwszym punkcie – nie masz problemu 🙂 Działaj! Tym razem zrób inaczej i zamiast zmienić się bo masz ważne wydarzenie, zmień się bo tego chcesz na zawsze.

Nadmiar obowiązków? Postaraj się lepiej zorganizować swój dzień. Może ten wpis Cię zainspiruje do lepszego zarządzania swoim czasem.

 

 

Mam nadzieję, że Ci pomogłam.

Pamiętaj, że codziennie możesz się ze mną motywować na:

FACEBOOK          INSTAGRAM           YOUTUBE 

 

Loading...