Kolejne święta przed nami i jak to często bywa obawiamy się o naszą dietę, a może nawet jej brak.

 

Co zrobić, aby przez święta nie zmarnować swojej pracy ?

Moim zdaniem święta są po to, aby spędzić je z rodziną czy z bliskimi dla nas osobami i cieszyć się tą chwilą. Jeżeli będzie dla Ciebie przyjemnością zjedzenie tego, na co masz ochotę, to po prostu to zrób. Nie chodzi o to abyśmy się katowali psychicznie, ale o to, by żyło nam się dobrze, a przy okazji zdrowo. Jeżeli wiesz jaki masz cel, po co to robisz i dlaczego wybierasz taką drogę, nie będzie to dla Ciebie przymusem wybrać mniejsze zło i zjeść o jedno ciastko mniej.

 

Święta możesz spędzić z uśmiechem na twarzy, jedząc coś, czego niema w Twojej diecie a równocześnie nie mieć wyrzutów sumienia:)

Trzymaj się poniższych porad.

 

👉 Wypij rano nie 1 a 2 szklanki wody z cytryną, zmniejszy to Twój apetyt

👉 Każdy posiłek jedz bardzo wolno, delektuj się.

Pamiętaj najpierw „jedzą oczy”, a później my. Im wolniej przeżujesz każdy kęs, tym szybciej Twój mózg dostanie informację: STOP-JESTEM NAJEDZONY.

👉Jeżeli masz ochotę na słodycze, wybierz domowe wypieki, zjedz 1-2 kawałki, bo przecież nie musisz więcej:) Mało tego, bądź dobrym gospodarzem i zaproponuj swojej rodzinie fit deser.

👉 Nie siedź przez cały czas na stołem. Wiem, że ciężko się od niego oderwać :).

Wyjdź na spacer, zaproponuj jakoś grę, bądź kreatywny 🙂 Daj odpocząć swoim jelitom.

👉Unikaj napojów gazowanych, zawsze wybieraj wodę z cytryną, lub rozcieńczaj soki owocowe.

👉 Jeżeli pijesz alkohol, to wybieraj jeden rodzaj i przepijaj wodą. Proponuję lampkę czerwonego wytrawnego wina.

👉 Każdego dnia wykonaj trening 15 min. Wiele propozycji znajdziesz TUTAJ

👉 Kolejnego dnia zrób jogging 15-20 min przed śniadaniem.

 

 

Zdrowych i wesołych świąt! 

Po świętach polecam 4 tygodniowe wyzwanie na brzuch! Kliknij TUTAJ

Loading...