Cześć! 

Na wstępnie zadam Ci pytanie: czy najbardziej znana Ci kanapka z dzieciństwa to:

  • chleb z masłem i cukrem?
  • kanapka z nutellą ?
  • biała bułka z żółtym serem (najlepiej ta prosto z piekarni)
  • kanapka z szynką, serem, pomidorem i ogórkiem?

Zgadłam? Nie musiałam! Każda kanapka jest mi doskonale znana.

Jak widzisz pieczywo w naszym życiu obecne  jest od dzieciństwa i nadal jest to najszybsza przekąską do zjedzenia 🙂

Nigdy wcześniej nie pomyślałabym, że zaproponuje Ci poniższe kombinacje, jednak teraz wiem, że są bardzo zdrowe, pożywne i uwierz mi – warto spróbować!

Te sprawdzone kombinacje sama często stosowałam w pracy, a  warzywa pokrojone zawsze noszę w osobnym pudełeczku!

Kanapka z pastą z cieciorki

Cieciorkę (może być z puszki) zblenduj z suszonymi pomidorami. Dodaj odrobinę soli i pieprzu. Gotowe 🙂

 

Kanapka z serkiem

Do serka twarogowego dodaję zieloną cebulkę i warzywa.

 

 

Kanapka z pastą z fasoli

Białą lub czerwoną fasolę (lub obie) zblenduj z suszonymi pomidorami. Dodaj odrobinę soli i pieprzu. Do tej pasty uwielbiam ogórek kiszony lub konserwowy.

 

 

Kanapka z makrelą

Najprostsza kanapka ever! Kupuję pstrąga lub makrelę wędzoną i układam na kanapkę.

 

Kanapka z łososiem

Pamiętaj, że ryby zawierają dobre kwasy tłuszczowe, których nam stale brakuje. Taka kanapka będzie dużo bardziej odżywcza. Sposób wykonania jak wyżej. Do takiej kanapki uwielbiam dodać kiełki nasion.

 

Mam nadzieję, że zainspirowałam Cię do zmiany!
Najlepsze, co możesz zrobić dla swoich jelit to urozmaicona dieta, a więcej o tym piszę tutaj.

Gdybyś chciała zainspirować się fit obiadem i kolacją to zapraszam na mojego bloga kulinarnego.

 

A może potrzebujesz pomysłów na DRUGIE ŚNIADANIE ?

 

 

 

Loading...