Szakszuka to danie kuchni tunezyjskiej, które nazywane jest wielkim bałaganem z uwagi na to, że możesz dodać tam praktycznie to, co chcesz. Dziś zaproponuję Ci mój przepis. Pamiętaj, ze w kuchni mamy czuć się wolni, więc możesz dodać ulubiony składnik.

Moja propozycja to typ śniadania białkowo-tłuszczowego, które może przysłużyć się utracie wagi. W moim autorskim programie FIT PRZEMIANA po dokładnej analizie i czasie trwania w programie wprowadzam je moim uczestniczką jako „bodziec dla ciała”. Program opiera się na pracy indywidualnej, więc nie gwarantuje, że u Ciebie sprawdzi się ta metoda. Mimo wszystko zachęcam do spróbowania.

Oto przepis na: Szakszuka śniadanie białkowo-tłuszczowe

Składniki (porcja na dwie osoby)

  • 7 jajek
  • 2 duże pomidory
  • 1 mała cebula
  • 2 ząbki czosnku
  • sól, pieprz
  • dowolne przyprawy
  • parmezan ( ale tak odrobinę dla smaku)

Sposób wykonania:

Cebulkę drobno pokroić. Czosnek rozgnieść. Pomidory przekroić i wyjąć miąższ, a następnie pokroić w drobną kostkę. Cebulę i czosnek podsmażyć na patelni do zarumienienia. Dodać pomidory i minutę razem podsmażyć. Jajka wbić na pomidory i nie mieszać. Pozostawić jajka do ścięcia przykrywając patelnię. Tuż przed podaniem dodać starty parmezan i świeżą bazylię.

Zapraszam na mojego bloga kulinarnego!

Dostęp do wszystkich szybkich przepisów mają użytkownicy programu FIT PRZEMIANA.

Szakszuka śniadanie białkowo-tłuszczowe

Loading...