Cześć, jestem Edyta i już niedługo obrócę Twoje życie do góry nogami!

Fit Przemiana Online to kompleksowy 4-tygodniowy program ścisłej współpracy na linii uczestniczka – trener, ukierunkowany nie tylko na spalanie tkanki tłuszczowej, ale też na całkowitą odmianę Twoich dotychczasowych nawyków. Często podejmujesz się aktywności fizycznej, a następnie po kilku tygodniach dajesz sobie spokój? Nie tym razem! W Fit Przemianie odrzucamy tymczasowy zapał, zastępując go trwałą pasją i motywacją w walce o piękną sylwetkę i zdrowe ciało. 
Jeśli martwisz się o swoją silną wolę… Cóż, moja kontrola nie pozwoli Ci przerwać programu! Mam zamiar Cię wspierać i podnosić na duchu każdego dnia, odpowiadając nawet na te najbardziej zagmatwane wątpliwości. Znam dosłownie każdą osobę, z którą pracuję i systematycznie kontaktuję się z nią w celu uzgodnienia jak najlepszej drogi do osiągnięcia wyznaczonych celów. 
Oprócz planów treningowych oraz nauki przygotowywania szybkich i przede wszystkim zdrowych posiłków, stawiam również na pracę mentalną. Dlatego też przygotuj się na to, że pod moim okiem wykonasz ogrom motywacyjnych zadań. Treningi, które Ci proponuję, są skomponowane tak, abyś mogła je wykonać w dowolnym miejscu i o dogodnej dla Ciebie porze.
Trwają od 15 do 50 minut. Fit przemianę wyróżnia to, że już nigdy nie poczujesz się sama w walce o zdrowy styl życia. Każdy Twój problem zostanie rozwiązany błyskawicznie, a Ty będziesz mogła dzielić tę drogę z radosnym gronem pozytywnych kobiet – dokładnie takich, jak Ty. 

Poznaj mnie bliżej!

Co zawiera pakiet fit przemiany?

I

Treningi wideo

W każdym tygodniu otrzymasz 3 nowe treningi, które mogą trwać od 15-50 minut. Z treningów mogą korzystać osoby początkujące ale również te zaawansowane.

Rozgrzewki

Otrzymasz również 4 rodzaje rozgrzewek, które przygotowałam specjalnie dla Ciebie.

Stretching

W każdym tygodniu otrzymasz filmy z ćwiczeniami rozciągającymi oraz ćwiczeniami na kręgosłup.

Kalendarz motywacji

Otrzymasz internetowy dziennik, który codziennie uzupełniasz. Dzienniki są stale pod moją kontrolą. Zapisuje to, co jesz, pijesz i jak trenujesz.

Kalendarz pomiarów

Będziesz uzupełniać na bieżąco kalendarz pomiarów, o którym sumiennie Ci przypomnę 🙂 To drugi ważny czynnik, który pomoże Ci uzyskać rezultat, jakiego oczekujesz.

Zdrowe odżywianie

Otrzymujesz dwie przykładowe diety jeżeli chcesz liczyć kalorię. Możesz wybrać też opcję „nauki” i razem pracujemy nad twoim odżywianiem analizując cały tydzień. Otrzymujesz gotowe pomysły na: śniadania, obiady, kolacje i przekąski, które możesz wykorzystać w planie odżywiania.

Motywacja

Aby zrealizować twoje cele muszę wiedzieć kim jesteś i z jakimi problemami się zmagasz dlatego otrzymasz ode mnie zadania motywacyjne dotyczące zdrowego stylu życia, organizacji dnia czy harmonii w życiu, które później analizujemy i omawiamy.

Materiały edukacyjne

Otrzymasz dostęp do materiałów edukacyjnych w formie mailowej, które udostępniam cyklicznie.

Grupa motywacyjna na Facebooku

Otrzymasz wsparcie innych uczestniczek. Czasem najlepsze źródło motywacje odnajdujemy w grupie. Dlatego też zebrałam wszystkie uczestniczki metamorfoz w jednym miejscu, aby wzajemne udzielać sobie wsparcia. 

Wypowiedzi moich uczestników:

Moje cele częściowo udało mi się zrealizować dzięki temu, że właśnie robię plan odżywiania. Nie tracę czasu na zakupach – wiem, co jest potrzebne na cały tydzień. Nie tracę czasu na zastanawianie się, co ugotować na obiad. Moje posiłki są bardziej urozmaicone niż dotychczas – wcześniej dbałam o zdrową dietę, ale wydaje mi się, że była trochę monotonna. Regularnie ćwiczę – i mimo iż myślałam, że mając niemowlaka, nie ma szans, żeby poćwiczyć w domu, to jest to możliwe nawet, jak dziecko nie śpi. Czuję się naprawdę bardzo dobrze po tych 2 tygodniach – że zrobiłam coś naprawdę dobrego i mam nadzieję, że uda mi się w tym wytrwać, żeby było jeszcze lepiej!

Marta

Edzia, promyczku! Mam dla Ciebie kilka miłych wiadomości, które mam nadzieję ucieszą Cię tak, jak mnie! Zdałam egzamin i powoli się organizuję, więc nadrabiam wszystkie zaległości. Pomimo, że mam teraz odpoczynek poza domem biegam codziennie i ćwiczę rano. Pamiętasz, jak Ci mówiłam, że kiedyś po jakimś czasie się w końcu zważę? Nadszedł ten czas! W listopadzie było 75 kg, w styczniu 70 kg, a teraz…. 63.5 kg!!! Nie pamiętam, kiedy tyle ostatnio ważyłam, naprawdę!!

Karolina

Udało mi się w zeszłym tygodniu wyegzekwować od męża plan, kiedy mam wolne od dziecka (czyt. zamykam się w pokoju i robię co chcę 😀 ) i od tego tygodnia to wdrażam. W zależności od dnia, czy uda mi się zrobić trening w ciągu drzemek itd. itp. albo to będzie czas na trening albo na inne rzeczy “dla mnie” (bo za to też chcę się wziąć).

Magda

Cele na ten tydzień wpisałam, musiałam trochę przerobić plan żywieniowy, żeby codziennie dodać kiszonki. Mam pytanie do oblewania się zimną wodą po prysznicu, to znaczy jak długo mam się tak polewać? Wystarczy chwilę, czy ma to trwać np. 5 minut? Dzisiaj zrobiłam trening ze sztangą na uda i pośladki, dziękuję Ci bardzo, bo uwielbiam takie treningi.

Karolina K.

Hej, po namyśle, prośba z mojej strony. Jak będę chciała wycofać się z metamorfozy – a może się tak zdarzyć, jak zaś poczuję się super, proszę o kopa w dupę i kubeł zimnej wody na głowę 🙂 Chcę doprowadzić metamorfozę do końca – a może zająć mi to kilka miesięcy, ponieważ chcę na STAŁE zmienić nawyki żywieniowe i chcę, aby ruch towarzyszył mi zawsze, a nie tylko jak się odchudzam. Płaski brzuch pojawi się przy okazji 😀

Basia

Kochana, te treningi na powietrzu są dla mnie super alternatywą na urlop!!!!!! Już prawie zdrowa

Ola

Pozwalam sobie być słabą, kiedyś tak nie było… jestem smutna – płaczę, jestem zmęczona, idę spać, pozwalam sobie, aby to, co złe, ze mnie wyszło po to, aby za chwilę iść dalej z uśmiechem na twarzy i z optymistycznym nastawieniem patrzeć na jutro. Jak jest mi źle, idę pogadać do mojego partnera, niech wie, że bywam zmęczona, smutna, że czasem potrzebuję rady, a czasem zwyczajnie posiedzieć i czuć, że ktoś jest obok – to niekiedy daje większego kopa niż milion dobrych rad. Ktoś jest obok, więc nie jestem sama, co daje wynik, że wszystko się musi udać, a słabość jest chwilowa. Jestem świadoma swoich wyborów, decyzji. Nie wszystko, co się u mnie w życiu działo, czy dzieje, jest tylko zależne ode mnie, ale potrafię realnie ocenić stan rzeczy. Jestem babą w fit przemianie, która wyznaczyła sobie nowe cele i dąży do ich zrealizowania 🙂

Ola

Więc tak… Faktycznie nie ustaliłam sobie swojego celu, ale zrobiłam to przed chwilą. Nie wiem czemu, ale całkiem wyleciało mi to z głowy. Więc nawet nie mam czego podsumować… dałam dupy w poprzednim tygodniu, i z dietą, a przede wszystkim z treningami. Poniedziałek zrobiłam trening i nawet nieźle zaczęłam ten tydzień, a później dzieci gorączka i gile po pachy. Weekend był męczący. Magda dzisiaj nie poszła do przedszkola, zrobiła ze mną trening, jak Piotruś poszedł na drzemkę. Da się? Da! Więc wiem, że nic mnie nie tłumaczy, ale serio, po prostu mi się nie chciało. A i jeszcze w któryś z tych dni zjadłam Kinder bueno, ale nie pamiętam w który. Z dzisiejszego dnia jestem zadowolona, trening był, były babcie u nas i nie skusiłam się na ciacho!

Hej, dzisiaj już wstałam z łóżka, więc jest poprawa. Rano zrobiłam pomiar i wpisałam w tabelkę, ogarnę się w domu i uzupełnię dzisiaj resztę. Dziękuję za troskę! Postawiłam mężowi warunek, że chcę mieć dwa dni wolne, zobaczymy, co pokaże życie.

Aldona

Jezzzzzzuuu jak mi się nie chce, ale jak patrzę na dziewczyny, to aż mi wstyd, że nic nie robię! Zabieram się za trening.

Ola

Najgorsze jest dla mnie, jak ludzie z zewnątrz zaczynają mi mówić, co robić i jak – a nie mam na myśli Ciebie. Gdyż ja już bym mogła o tym napisać książki 😀 jak się odchudzać. Tylko wprowadzenie w praktykę i czas to duży wymóg. Jestem z siebie teraz dumna, że od kilku miesięcy znowu podjęłam się tego i powoli, powoli będę dążyła do swojego celu – zweryfikowałam swój cel – TERAZ NIE JEST TO FIGURA (bo nigdy nie była to dla mnie sprawa pierwszorzędna), tylko moje zdrowie oraz bym była sprawna – a figura się zrobi przy tym sama. Cieszy mnie to, jak ciało się zmienia – ale cieszy najbardziej, że jemy bardziej świadomie oraz mogę więcej aktywnie. Rozpisałam się, ale mam nadzieję, że zrozumiesz, o co mi chodziło. Oczywiście bardzo Ci dziękuję za wszystkie rady itp. A najbardziej, że z pomocą Twoich ćwiczeń się ruszam 🙂 I to nie koniec mojej metamorfozy 🙂 tak szybko się mnie nie pozbędziesz 😀

Gosia

EDIT: no więc była impreza na mieście, spotkanie z najbliższymi przyjaciółmi, które sama organizowałam i wszystko się udało, wszyscy też przyjechali, w sumie 12 osób (niektórzy kilkadziesiąt km od Lublina). Faktycznie, pamiętanie o swoim celu pomaga, zastanawiałam się mocno, czy jechać taxi czy autem, ale w końcu wybrałam to drugie, bo jak sobie pomyślałam o tym, co chcę osiągnąć i jak mało czasu zostało, to nie było zmiłuj się 😉 Okazało się, że to był dobry wybór, bo po spotkaniu, tj. koło 1 w nocy część znajomych pojechała jeszcze na kebaba, a ja grzecznie odwiozłam kilka innych osób i pojechałam do domku spać 😉 Nie zjadłam nic na mieście, ale wypiłam drinka bezalkoholowego Mohito i tak mnie zamulił w swej słodkości, że później już piłam tylko wodę 😉 

Kasia

To wszystko za jedyne 119 zł*

Etap I Fit Przemiany kosztuje jedyne 119 zł i obejmuje 4-tygodniowe wsparcie.

UWAGA! Kolejna edycja rusza 1 lipca. Zapisz się.

CHCĘ KUPIĆ FIT PRZEMIANĘ!
Loading...