Jestem ważna.

 

R

Uczę jak znaleźć czas na trening i jak trenować aby osiągać rezultaty.

R

Obalam mit, że zdrowe odżywianie jest drogie i czasochłonne.

R

Poprzez naukę relaksacji znajdziesz spokój i poczujesz miłość do siebie.

„Jestem ważna – mama czas dla siebie, czas na trening i zdrowe odżywianie” to program, który uczy jak znaleźć czas dla siebie, czas na trening i zdrowe odżywianie. Stworzyłam go na podstawie swoich doświadczeń oraz kilkuletniej pracy z kobietami, które chcąc być dobrymi mamami, żonami czy przyjaciółkami zapomniały o sobie i utknęły w wirze codzienności.

Trzy obowiązkowe filary zdrowia, które dają energię do życia i poczucie pewności siebie to: RUCH, ZDROWE ODŻYWIANIE I MIŁOŚĆ DO SIEBIE. Po ukończeniu programu będziesz dla siebie najlepszą motywacją, znajdziesz odpowiedź na pytanie „co mnie motywuje” i będziesz wiedziała, co robić w chwilach słabości, które zdarzają się wszystkim. Rozprawisz się z mitem, że zdrowe odżywianie jest drogie i czasochłonne. Poprawisz kondycję, wysmuklisz i zaakceptujesz swoje ciało.

Podczas programu:

 

R

Zaczniesz jeść wartościowe posiłki, które wyeliminują wieczorne najadanie się i nocne podjadanie.

R

Nauczysz się umiejętnie rozkładać dania w ciągu dnia, aby unikać produktów typu fast food czy innej wysoko przetworzonej żywności, którą spożywamy w pośpiechu. Twój brzuch przestanie być wzdęty gdyż zdejmę z Ciebie presję bycia fit i nuczę jak krok po kroku przejść na sposób zdrowego odżywiania.

R

Zdobędziesz umiejętności szybkiego i zdrowego gotowania bez liczenia kalorii.

R

Będziesz systematycznie pić odpowiednią ilość wody, która jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania i ma ogromny wpływ na wygląd naszego ciała.

R

Skutecznie wyeliminujesz złe nawyki żywieniowe i zaczniesz tworzyć proste tygodniowe plany odżywiania.

R

Poznasz najlepsze tipy oszczędzania czasu w kuchni, a także podczas robienia zakupów.

R

Dowiesz się, jak podmieniać produkty w kuchni na te mniej kaloryczne, aby bez wyrzutów sumienia zjeść ulubiony deser.

Każda osoba, która regularnie uprawia aktywność fizyczną ma więcej energii do wykonywania codziennych zadań, realizacji swoich celów i ma więcej uśmiechu dla bliskich osób. Przestaje porównywać się do innych, chodzi bardziej wyprostowana i jest pewniejsza siebie.

Nauczę Cię jak znaleźć czas na trening.

Poznasz tipy oszczędzania czasu podczas dnia.

Sprawdzisz, które zadania pożerają twoją energie. Staniesz się kobietom, która zacznie sama decydować, co jest dla niej ważne i uwolnisz się od presji bycia idealną.

Pokażę ci, jak budować systematyczność treningów zaczynają od tych, które trwają 15 min.

Polubisz aktywność fizyczną bo zaczniesz doceniać efekty swojej pracy. W programie zdobędziesz wiedzę jak ułożyć tygodniowy plan treningów mając na względzie czas, cel treningowy i regenerację.

Dotychczasowe nagrody w postaci słodyczy zamienisz na relaks i dbałość o swoją duszę.

Koniec oczekiwania pochwał od innych! Czas pokazać ci Twoje mocne strony. Codzienne narzekanie zamienisz na podejmowanie decyzji – jak ma wyglądać Twój dzień. Masz prawo do uśmiechania się bez powodu. Masz prawo do bycia samej ze sobą. Masz prawo do marzeń i ich realizacji.

Moduł 1. Odżywianie

 

W tym module nauczę Cię, jak szybko i zdrowo przygotować posiłki dla Ciebie i twojej rodziny. Nauczysz się tworzyć tygodniowe menu odżywiania wraz z tworzeniem listy zakupów. Poprzez metodę małych kroków z dnia na dzień będziesz czuła jak świetnie radzisz sobie w kuchni.

 

R

Wyrobienie nawyku picia odpowiedniej ilości wody

R

Nauka zdrowego i szybkiego gotowania

R

Tworzenie tygodniowego menu z listą zakupów

R

Tipy oszczędzania czasu w kuchni

R

Dostęp do e-booka kulinarnego z przepisami, które możesz przygotować w 5, 15 i 30 minut

Moduł 2. Trening

 

Biorąc udział w programie uzyskasz dostęp do platformy treningowej i będziesz mogła korzystać z treningów podzielonych na partię mięśniowe i czas. Przygotowałam dla Ciebie treningi, które trwają: 15, 30 lub 45 min.  W takim samym podziale czasowym znajdziesz również ćwiczenia dla kręgosłupa i stretching.

R

Dostęp do platformy treningowej

R

Wspólne ułożenie planu treningowego

R

Nauka dostosowania obciążeń i intensywności  treningu

R

Analiza czasu dnia – pomogę Ci znaleźć czas na trening

R

Poznasz tipy oszczędzania czasu w ciągu dnia

Moduł 3. Czas dla siebie

 

Relacja z ciałem to poznanie siebie. W tym module skupimy się na kobiecości. Kobieta, która lubi siebie, ma dla siebie czas, a Ty zaczniesz dbać o ten aspekt od samego początku programu.

h

Techniki relaksacyjne – poznasz proste i skuteczne metody relaksacji.

h

Lista przyjemności – stworzysz długą listę rzeczy, które dają ci radość.

h

Lubię siebie – zobaczysz siebie na nowo.

h

Tym razem bez presji – nauczysz się, że zdrowy styl życia jest prosty tylko musisz działać zgodnie ze sobą.

Jak możesz dołączyć do programu? 

Czas trwania:

10 tygodni

Możesz ze mną współpracować również:

 – Stacjonarnie program indywidualny „Jestem ważna” Trójmiasto.

Klub sieci calypso/ treningi outdorowe/ prywatna siłownia Gdańsk Brzeźno

–  Stacjonarnie program grupowy

Gdańsk Osowa/ prywatna siłownia Gdańsk Brzeźno

Start programu 28 września 2020 r.

ZAPISZ SIĘ!

10 + 1 =

ZAPISZ SIĘ!

13 + 11 =