Cześć 🙂

Witam Cię na moim blogu. Mam nadzieję, że post, który dla Ciebie przygotowałam będzie Ci pomocny. Jeżeli jeszcze mało się znamy to powiem Ci, że uwielbiam rozwiązywać problemy kobiet związane z gotowaniem. Wiem, że w tym natłoku zadań, obowiązków czasem niema pomysłu na to, co można zdrowego zjeść, a obie wiemy, że jest to bardzo ważne. Obserwując moje dziewczyny w programie „JESTEM WAŻNA! Mam czas dla siebie, czas na trening i zdrowe odżywienie” bardzo często obserwuję, że największa trudność komponowana zdrowych posiłków przypada właśnie na kolację. Myślę, że najczęściej wynika to po prostu ze zmęczenia, dlatego złap oddech i inspiruj się poniższymi pomysłami.

5 pomysłów na kolację w 5 minut

HUMMUS Z BIAŁEJ FASOLI Z SUSZONYMI POMIDORAMI

Składniki:
– puszka białej fasoli
– 6-8 pomidorów suszonych z zalewy
– sól i pieprz
– natka pietruszki lub bazylia
– opcjonalnie 2 kromki pieczywa

Sposób wykonania:

Fasolę zblendować z pomidorami. Na koniec dodać pokrojoną natkę pietruszki lub bazylię.

SAŁATKA Z CZERWONEJ FASOLI I SELERA (UWIERZCIE MI, ŻE JEST PRZEPYSZNA)

Składniki:
– puszka czerwonej fasoli
– seler w słoiku
– 2 ząbki czosnku
– natka pietruszki
– łyżka majonezu
– sól i pieprz
– opcjonalnie 2 kromki pieczywa

Sposób wykonania:

Fasolę z puszki przepłucz zimną wodą, dodaj seler. Czosnek przeciśnij przez praskę i dodaj do całości. Natkę pietruszki drobno pokrój. Całość wymieszaj z majonezem, solą i pieprzem.

SAŁATKA Z MOZZARELLĄ

Składniki:
– mozzarella
– pomidor duży
– rukola
– sos balsamiczny
– sól i pieprz
– 2 kromki chleba

Sposób wykonania:

Mozzarelle i pomidora pokrój z grube plastry i ułóż naprzemiennie. Rukolę ułóż na spód talerza albo na górę. Dopraw solą i pieprzem i udekoruj sosem balsamicznym.

POMIDOROWA PASTA Z SEREM FETA

Składniki:
– 10 pomidorów suszonych
– natka pietruszki
– 1 ząbek czosnku
– 60 g sera typu feta
– pieprz
– dwie kromki pieczywa

SPOSÓB WYKONANIA:

Pomidory pokrój w paski i zblenduj z serem i czosnkiem. Dodaj pokrojoną natkę pietruszki

A CZEMU NIE CZEKOLADOWY FIT SHAKE 🙂

Składniki:
– szklanka mleka
– 2 płaskie łyżki masła orzechowego
– pół banana
– miarka wegańskiego białka
– trochę cynamonu

Sposób wykonania:

Wszystko razem zblendować. Jeżeli chcielibyście odebrać zniżkę – 20% na dobrej jakości białko wegaśkie to napiszcie do mnie na Facebook.

SMACZNEGO!

Jeżeli uważasz, że ten post był pomocny, będzie mi miło jak podzielisz się tym w komentarzu.

ZOBACZ MÓJ NAJNOWSZY PROGRAM