Cześć!

Witam Cię na moim blogu. Mam na imię Edyta i pomagam kobietą zdrowo i skutecznie kształtować sylwetkę. Nie lubię spiny i rygoru w zdrowym stylu życia, a coraz częściej obserwuje kobiety, które załamują się po kolejnej nieudanej próbnie odchudzania. Każdej z was chcę pokazać, że są skuteczne TIPY odchudzania, które stosuje w swoich programach od kilku lat. Wielokrotnie moje dziewczyny udowodniły mi, że bez liczenia kalorii potrafią zgubić nawet 10 kg w 12 tygodni.

TIPY skutecznego odchudzania to nic innego jak metody zdrowego stylu życia. Kochana Ty nic nie musisz! Przestań więc katować się dietami z kartki i zajeżdżać codziennymi treningami, kiedy nie masz na to sił, bo i tak prędzej czy później ciało odpuści. Spróbuj inaczej! Możesz podjąć decyzję, że MA BYĆ ZDROWO ALE RÓWNIEŻ PRZYJEMNIE, a wtedy wypracowane rezultaty zostaną z tobą na stałe.

ISTNIEJE 10 TIPÓW ODCHUDZANIA, które z zależności od potrzeb indywidualnych klienta zalecam uczestnikom rozpoczynającym program „TOTALNA METAMORFOZA”. Zawsze ale to zawsze zalecam stosować nie więcej niż 3 tipy przez taki czas, kiedy staną się one naszymi nawykami o których nie musimy myśleć. Dziś poznacie jedną metodę żywienia, jedną zasadę organizacji odżywiania i jedną podstawę zdrowego ciała. Jeżeli zaczniecie je konsekwentnie stosować gwarantuje wam, że zgubicie kilka centymetrów.

  1. METODA ŻYWIENIA / ŚNIADANIA BIAŁKOWO-TŁUSZCZOWE

Każda kobieta, która rozpoczyna program „JESTEM WAŻNA. TOTALNA METAMORFOZA” otrzymuje ode mnie takie zalecenie i każda po tygodniu widzi efekty (więcej energii rano i po śniadaniu nie są głodne przez 4-5h) , a po 2 tygodniach zaczynają spadać pierwsze centymetry.

Kobiety zwykle na śniadanie jedzą owsiankę lub kanapki czyli źródło węglowodanów, co często „zamula” nasz organizm. Dodatkowo mamy tendencję do podjadania węglowodanów wieczorami. Kiedy nasz posiłek zmienia wartość na białkowo-tłuszczowy, nasz organizm dostaje „kopa metabolizcznego” do działania. Ważne jest tylko to, aby taki posiłek był dobrze skomponowany i dostarczał nam energii.

Przykład: SZAKSZUKA

Jajka na pomidorach, czosnku i cebulce. Podawać można również z wędliną czy dla wegetarian z cieciorką



2. ORGANIZACJA ODŻYWIANIA / ANALIZA ODŻYWIANIA


Nie musisz liczyć kalorii! Jednak to czego nikt nie robi, a każdy powinien (przynajmniej te osoby, którym zależy na świadomym odżywianiu i utracie centymetrów) to analiza odżywiania. Jeżeli nie zapisujesz tego, co jesz, to łatwo popełniasz poniższe błędy:

  • często jesz byle co, bo nie masz zaplanowanego posiłku
  • wydaje ci się, że nie podjadasz bo robisz to nieświadomie
  • marnujesz czas bo częściej chodzisz na zakupy
  • wydajesz więcej pieniędzy na niepotrzebne produkty
  • marnujesz jedzenie bo zmęczona nie masz pomysłu co z nim zrobić
  • wydaje ci się, że pijesz dużo wody, a sprawdziłaś ile w ogóle powinnaś wypijać?
  • myślisz, że jesz dużo warzyw, a okazuje się, że są one tylko w kanapce
  • nie widzisz dlaczego na kolację potrafisz zjeść dwa razy więcej
  • jesz 3 posiłki, drugiego dnia 5, a kolejnego 7 małych przekąsek
  • nie kontrolujesz węglowodanów
  • jesz monotonnie

Nie działaj w ciemno! To nie przynosi efektów. Moim klientkom często wydawało się, że naprawdę zdrowo się odżywiają, jednak, kiedy zaczęły stosować tę metodę wszystko zaczęło się zmieniać na lepsze. Zacznij tylko od tego, że zapisuj i obserwuj swój sposób odżywiania. Gwarantuje ci, że obudzi się w tobie chęć zdobycia wiedzy, co możesz zrobić inaczej, a to zbuduje w Tobie wewnętrzną motywację. Gdybyś jednak chciała skorzystać z gotowych planów odżywiania, które można łatwo modyfikować to poniżej znajdziesz taką możliwość.


3. PODSTAWA ZDROWEGO CIAŁA / NAWODNIENIE ORGANIZMU

Nawadniaj się prawidłowo, a nie tylko pij wodę, która opuszcza organizm. Z wodą często jest jak z regularnością posiłków. Raz zjem 3 ( wypije 1 l wody), innego dnia 5 (wypije 2 l wody), a kolejnego zjem 7 (wypije szklankę). Nasze ciało uwielbia balas wtedy funkcjonuje najlepiej, dlatego twoim celem powinno być wypijanie podobnej ilości wody każdego dnia. Jak pić wodę? Małymi łykami albo szklankami przez cały dzień! Ile wody powinnaś wypijać? Sprawdź !

Pamiętaj również, że w dobrze skomponowanych posiłkach również jest sporo wody.



JEŻELI ZACZNIESZ STOSOWAĆ TE 3 TIPY TO PRZEKONASZ SIĘ, ŻE ZDROWY STYL ŻYCIA JEST NAPRAWĘ PRZYJEMNY.

GDYBYŚ CHCIAŁA JEDNAK SKORZYSTAĆ Z MOJEJ WIEDZY TO MAM COŚ EXTRA DLA CIEBIE. WYPRÓBUJ GOTOWE PLANY ŻYWIENIA (BEZ LICZENIA KALORII, PLANY UJMUJĄ ŚNIADANIA BIAŁKOWO-TŁUSZCZOWE) KTÓRE PRZYGOTOWYWAŁAM DLA UCZESTNICZEK PROGRAMU „JESTEM WAŻNA. TOTALNA METAMORFOZA” NA PLATFORMIE ZNAJDZIESZ 6 TYGODNIOWCYH PLANÓW WRAZ Z PRZEPISAMI, KTÓRE MOŻESZ MODYFIKOWAĆ POD SIEBIE. SKĄD BĘDZIESZ WIEDZIAŁA JAK TO ZROBIĆ? DO KAŻDEGO PLANU NAGRAŁAM VIDEO W KTÓRYM OMAWIAM KAŻDY PLAN. DOSTĘP OTRZYMUJESZ NA 4 TYGODNIE I MOŻESZ KONTYNUOWAĆ W DOWOLNYM MOMENCIE.

KLIKNIJ W OBRAZEK


A MOŻE CHCESZ ZAREZERWOWAC MIEJSCE W NOWEJ EDYCJI PROGRAMU

„JESTEM WAŻNA. TOTALNA METAMORFOZA”?


Każda edycja to grupa 10-ciu kobiet, które pod moim okiem zmieniają swoje ciało ale również świadomość zdrowego stylu życia. Nowa edycja startuje 04 października 2021 r. Myślisz, że to odległy termin? Minie zanim się obejrzysz, jak całe nasze życie. No właśnie … i tego również będziemy się uczyć – uważności jedzenia, odpuszczania i relaksacji, radości z dnia codziennego.

SKORZYSTAJ Z PROMOCJI, KTÓRA TRWA DO 30-GO MAJA 🙂

KLIKNIJ W ZDJĘCIE