Cześć !

Witam Cię na moim blogu. Mam na imię Edyta i od 15 lat skutecznie pomagam kobietom przejść TOTALNĄ METAMORFOZĘ bez spiny i rygoru, za to z dużą dawką zrozumienia siebie i wzajemnej współpracy, która oparta jest na zaufaniu i indywidualnym podejściu do twoich potrzeb.

Dziś pytanie, które od zawsze zastanawia kobiety, a ja już dawno znalazłam na nie rozwiązanie, które stosuje w swoich programach. „Czy ilość posiłków w odchudzaniu na znaczenie?”

Jednak to nie koniec. Kobiety często zadają sobie również inne pytania.

  • O której zjeść śniadanie po przebudzeniu ?
  • Czy kolację muszę zjeść najpóźniej o 18:00 ?
  • Czy muszę jeść 5 posiłków czy 4 wystarczą?
  • A może mogłabym zjeść 3 duże i dwie małe przekąski ?
  • Jaki powinien być odstęp czasowy pomiędzy posiłkami ?

Wiesz jaka jest odpowiedź?

TO ZALEŻY OD CIEBIE I TWOJEGO TRYBU DZIENNEGO !!!!! Możesz jeść 3, 4 albo 5 posiłków.

Nikt nie może z góry narzucić ci określonego trybu jedzenia skoro nie posiada takich informacji:

  • o której wstajesz?
  • o której kładziesz się spać?
  • co robisz w ciągu dnia?
  • w jakiej porze dnia trenujesz?
  • ile masz czasu na gotowanie i czy w ogóle lubisz gotować?
  • jakie masz możliwości konsumowania posiłków podczas pracy ?
  • gdzie najczęściej jadasz?

W pracy z moimi klientkami miałam osoby, które spożywały 3 posiłki jak np. Monika, która jest zapracowaną mamą dwójki dzieci i nie ma czasu na siedzenie w kuchni ale wie, że zdrowe jedzenie może być szybkie i smaczne.

Były osoby, które jadły 4 posiłki jak np. Beatka, która czasem musi dla rodziny ugotować coś innego, więc 5 posiłków byłoby dla niej za dużo biorąc pod uwagę to, że codziennie pracuje i zajmuje się dziećmi.

Lub takie, które jadły 5 posiłków jak np. Sylwia, która lubi gotować i ma na to czas.

Kochana! Każda z nas jest inna i niema jednej metody, która działa na wszystkich, dlatego trzeba przeanalizować twój styl życia i określić konkretnie działanie. Jest jednak jedna ważna zasada, która obowiązuje wszystkie moje podopieczne – USTAL ILOŚĆ POSIŁKÓW I NIE PODJADAJ. Dlaczego ? Bo podjadanie to najczęstsza pułapka kaloryczna. Często nie mamy świadomości ile faktycznie „udało nam się podjeść”, a dodatkowo zaburzamy relację z jedzeniem, która jest drugim ważnym czynnikiem decydującym o wyglądzie naszej sylwetki.

Moja sugestia ? NIE PATRZ NA INNYCH, A ZACZNIJ ANALIZOWAĆ SIEBIE. Jeżeli chciałabyś oddać swoje ciało w moje ręce to zapraszam Cię do programu TOTALNA METAMORFOZA. CELLULIT ATAK – SKUTECZNY KURS MODELOWANIA UD, POŚLADKÓW I BRZUCHA. Nowa edycja startuje już 6 września, a druga 4 października !