FIT STYLÓWKA

Program dla kobiet, które chcą mieć więcej czasu dla siebie.

Twój tytuł idzie tutaj

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

 

\

PROSTE ROZWIĄZANIA NA ZDROWE POSIŁKI BEZ LICZENIA KALORII.

 


SKUTECZNE METODY PLANOWANIA I ORGANIZACJI.


PATENTY NA CODZIENNE
STYLIZACJE I NAUKA REDUKCJI STRESU.


ENERGETYCZNE TRENINGI MODELUJĄCE SYLWETKĘ.

Pierwsza jedyna edycja programu odbyła się LIVE. Wszystkie materiały zostały nagrane i umieszczone na platformie.

Teraz czas na Ciebie.

Co zawiera program?

 

R

PLAN TRENINGÓW NA 6 TYGODNII

R

48 TRENINGÓW MODELUJĄCYCH

R

8 MINUTOWE MEDYTACJE REDUKUJĄCE STRES

R

CYKL FILMÓW - JAK SKUTECZNIE PLANOWAĆ I ORGANIZOWAĆ ABY ZYSKAĆ CZAS

R

STYLIZACJE I MODA NA CO DZIEŃ (CYKL FILMÓW)

R

GOTOWE PRZEPISY I PLANY ŻYWIENIA BEZ LICZENIA KALORII

 

R

TIPY OSZCZĘDZANIA CZASU W KUCHNI. MINI EBOOK

R

TIPY OSZCZĘDZANIA CZASU PODCZAS DNIA. MINI EBOOK.

R

KONSULTACJA Z TRENEREM

R

DOSTEP DO PLATFORMY NA 2 MIESIĄCE

R

PRZYNALEŻNOŚĆ DO GRUPY MOTYWACYJNEJ NA FACEBOOKU

KUPUJĘ DOSTĘP DO PROGRAMU NA PLATFORMIE [ 129 zł / 149 zł

CHCĘ PRACOWAĆ INDYWIDUALNIE Z TRENEREM  [300 zł/ 350 zł / 1 mc] 

Dokonując zakupu uzyskasz dostęp do platformy (2 miesiące), gdzie zawarte są wszelkie materiały i treningi z pierwszej edycji programu FIT STYLÓWKA. Otrzymasz również dostęp do bazy przepisów z której możesz dowolnie tworzyć plany żywienia lub wykorzystać te gotowe.  Zasada jest taka, że nie liczymy kalorii ale stosujemy metody żywienia i uczymy się swoich emocji związanych z jedzeniem, gdyż to pozwala nam się uwolnić od bycia na diecie.

Plany treningowe przygotowane są dla osób, które dopiero zaczynają ale również dla osób średniozaawansowanych jak i zaawansowanych. Jak ćwiczyć, wyjaśniam na platformie. Moduł planowania i organizacji pomoże ci poukładać kilka ważnych kwestii związanych ze zdrowym stylem życia tak abyś przestała mówić “nie mam czasu”.

Podejmujesz świetną decyzję. Już nie musisz martwić się o motywację i konsekwencję bo system, który wzajemnie zrealizujemy pokaże ci, że zdrowy styl życia jest banalnie prosty – wystarczy wszytsko poukładać, zaplanować i pod moim okiem wykonać. Praca indywidualna oznacza, że otrzymasz ode mnie plan treningów dopasowany pod Ciebie wraz z zaleceniami obciążeń. Plan żywienia na każdy tydzień ułożymy razem i będziemy stosować dane metody odżywiania aby twoja przemiana cały czas szła do przodu. Otrzymasz rónież dostęp do wszystkich materiałów z programu FIT STYLÓWKA. Praca indywidualna wyróżnia się tym, że podczas 1 miesiąca mamy dwa spotkania on-line ( 45min ) aby omówić nasze działania. Będziesz prowadzić również dziennik on-line, który ja regularnie sprawdzam i komentuję. Jeśli potrzebujesz wsparcia i kontroli to ten wybór jest doskonały. 

TERMIN NOWEJ EDYCJI LIVE PROGRAMU FIT STYLÓWKA PODAM W POŁOWIE CZERWCA

Regeneracja

 

Dzięki prostym planom żywienia i metodzie odżywiania, którą wprowadzisz w życie zyskasz dobrą energię!  

Dzięki planowaniu i organizacji dnia będziesz miała więcej czasu na regenerację, a to  pozwoli ci uzyskać lepsze efekty sylwetkowe. 

Większość Twoich niepowodzeń wynika z braku odpowiedniego odpoczynku. 

Program treningowy

 

Możesz trenować mniej ale skuteczniej.  Opracowałam metodę treningową, która każdej z was pozwoli tracić kilogramy i centymetry. Sama zobaczysz, że systematyczne ćwiczenia to prosta sprawa, a Twoje ciało zyska nową energię. Możesz ćwiczyć 15, 30 lub 45 min. Wszystko zależy od tego jak wygląda Twój dzień i ile masz czasu na ćwiczenia. Nie zawsze więcej oznacza lepiej. Rób mniej ale jakościowo lepiej.

 Otrzymasz plan treningowy i nagrania treningów video na 6 tygodni. Całość możesz powtórzyć tyle razy ile chcesz.  

Typy treningów :

– Uda, pośladki i brzuch
– Full Body
– Zdrowy kręgosłup
– Stretching

– Mobiliti
– 5 min [regeneracja, wyciszenie, pobudzenie]

 

Żywienie

 

Zapomnij o liczeniu kalorii, a dlaczego ? Dowiesz się z nagrań, które czekają na platformie. STOSUJ METODY ODŻYWIANIA i skutecznie chudnij. Możesz jeść to, co zdrowe i chudnąć bez efektu jo-jo. Organizując jedzenie zyskujesz czas! Dlatego przygotowałam dla Ciebie kilka prostych tygodniowych planów, które możesz modyfikować pod swoje preferencje. 

Przepisy na zdrowe posiłki znajdziesz na platformie żywienia. Jest tam ponad 150 inspiracji na zdrowe i szybkie posiłki.

Na platformie znajduje się nagranie w którym omawiam 3 METODY ODŻYWIANIA, które są proste do wykonania i pozwalają tracić kilogramy. 

 

Moda na co dzień

 

O tak! Badania naukowe dowodzą, że kobiety, które pracują w dziale mody i stylizacji posiadają wysoki poziom kobiecej energii. Słyszałaś kiedyś o kobiecej energii ? 

Postanowiłam trochę tej wibracji wprowadzić w Twoje życie, dlatego projektantka stylu Ania podzieliła się swoją wiedzą i opowiada w kilku nagraniach o modzie na co dzień. Jeśli będziesz chciała zaczniesz się “bawić” w swoją osobistą stylistkę, a wtedy przekonasz się, co oznacza wyższy poziom wibracji.

Czego możesz się dowiedzieć: 

1. Jak prawidłowo określić swój typ sylwetki?

2.Zmień myślenie. Nie chowaj mankamentów, pokaż swoje walory. 

3. Dobór stylizacji i dodatków do danej sylwetki. Czego absolutnie nie robić, a co warto ?

4. Jak tworzyć szafę kapsułową?

5. Przykłady tworzenia prostych stylizacji na co dzień. Triki modowe.

 

Planowanie i organizacja 

 

Czy zaczęłaś kiedyś planowanie miesiąca od siebie i swojej przestrzeni? Kiedy ostatni raz robiłaś tydzień inwencji w kierunku ‘czasu dla siebie’?

 Przygotowałam dla Ciebie materiały pomocne w uporządkowaniu twoich codziennych zadań związanych z domem, dziećmi i pracą. Planowanie i organizacja to naprawdę świetna zabawa, która pozwala nam ZYSKAĆ CZAS DLA SIEBIE.

Omawiam planowanie miesiąca metodą grupowania.

Planowanie tygodnia metodą “zacznij od siebie” i poczuj moc!

Porządkownie zadań metodą “radość z obowiązków”.

Jeśli nie widzisz zadań i obowiązków które wykonujesz – nie zatrzymujesz się. Jesteś zmęczona i często niezadowolona. Kiedy świadomie zarządzasz zadaniami i obowiązkami , więcej czasu przeznaczasz na bycie w przestrzeni kobiet, które sięgają w życiu po więcej.

Otrzymasz również listę rzeczy, które kradną Twój czas i energię. Może warto coś wyeliminować ? 

Konsultacja z trenerem

 

 

Bardzo cenie sobie kontakt z moimi klientkami dlatego większość  moich programów odbywa się live. Chciałabym abyś i Ty miała możliwość indywidualnej porady, dlatego przygotowałam dla Ciebie taką możliwość.

Jeśli masz jakieś osobiste pytanie albo chcesz się doradzić, możesz skorzystać w jednej porady trenerskiej w formie mailowej.

 

KUPUJĘ DOSTĘP DO PROGRAMU NA PLATFORMIE [129 zł /149 zł ]

CHCĘ PRACOWAĆ INDYWIDUALNIE Z TRENEREM [ 300 ZŁ/ 350 ZŁ/ 1 MC]

Czuję się bardzo dobrze! Od początku programu -4 kg. Wczoraj robiłam przegląd szafy i na nowo pasuje mi wiele rzeczy. No i otoczenie zauważa moją zmianę sylwetki.

Karolina

Bardzo dobrze dziś odczuwam moje pośladki, które wczoraj popracowały, a co najważniejsze na wadze zobaczyłam już 58 kg! Uważam to za duzy sukces przy siedązym trybie pracy. Jestem mega zadowolona. I na dodatek inni też to zauważają.

Weronika

Zmieściłam się w spodnie sprzed 2 lat … nie jest idealnie ale postep jest ogromny. Reasumując jest -7,7 kg!! Cel osiągnięty ale ten czas pozwolił mi nauczyć się jak dobrze się odżywiać, więc nawyki pozostaną ze mna i moją rodziną

Basia

Powiem ci, że pierwsza edycja w której brałam udział była fajna ale ta jest mega!!! Dzienniki działają bardzo motywująco, każdy trochę się otworzył, wrzuca zdjęcia, komentarze. Super sprawa!

Kasia

Edyta dopiero od 3 dni stosuję tą takykę jedzenia i już czuję się zdecydowanie lepiej. Rany…. to takie prostę a my sobie tak życie utrudniamy!

Alina

Dziennik z żywieniem strzał w 10! jeszcze nie było tak żebym się tak przestrzegała pewnych zasad, bardziej się staram o jakość posiłków. A jak zjadłam coś nieodpowiedniego to zapisuje – nie oszukuje samej siebie. Mega narzedzie

Ola