Jestem ważna.

 

R

Wykonuj treningi przygotowane idealnie dla ciebie. Zacznij dbać o aktywność spontaniczną i przestań katować się 5 treningami w tygodniu.

R

Przestań myśleć, że zdrowe odżywianie jest drogie i czasochłonne. Poznaj tipy oszczędzania czasu w kuchni. Nie licz kalorii, odróżniaj głód od apetytu. Jedz mniej bez uczucia głodu.

R

Oszczędzaj czas na gotowaniu i wykonywaniu treningów, które nie są dla Ciebie. Przeznacz ten czas na kobiecą energię, którą poznasz w programie. Możesz być kobietą, która ma czas dla siebie.

„Jestem ważna – mam czas dla siebie, czas na trening i zdrowe odżywianie” to program, który stworzyłam podczas mojego urlopu macierzyńskiego. Zostawiłam Edytę, która pracowała 11 h dziennie w dużej korporacji i wtedy uważała, że to normalne życie kobiety. To nie był zły czas, ale wtedy nie znałam drugiego obrazu, który widzę teraz. Brak czasu dla siebie, brak czasu dla bliskich i przede wszystkim brak czasu na kobiecą energię zamieniłam na: oddech, przestrzeń dla siebie i odpowiedzialność, że moje życie będzie wyglądać dokładnie tak, jak ja tego chcę. Nad programem pracowałam blisko 6 miesięcy i stworzyłam coś, czego Ty możesz nauczyć się w 10 tygodni. Z kobietami pracuję już 15 lat, znam wszystkie nasze bolączki i mam skuteczne rozwiązania na nasze potrzeby. Uwielbiam pracę z kobietami bo wiem, że każda z nas ma w sobie ogromną moc i jeżeli czegoś naprawdę chcemy to wspólnymi siłami możemy odnieść sukces.  Chcę dać każdej z nas, która utknęła w wirze codzienności i monotonii życia, rozwiązania, które wprowadzą więcej energii i motywacji do działania i walki o siebie.

 

 

Program „Jestem ważna” łączy trzy obowiązkowe filary zdrowia, które dbają o wewnętrzne szczęście i podnoszą poczucie pewności siebie. RUCH, ZDROWE ODŻYWIANIE I CZAS DLA SIEBIE. Po ukończeniu programu będziesz dla siebie i bliskich najlepszą motywacją, bo poznasz mity motywacji i dowiesz się jak budować motywację wewnętrzną od której zależy każdy nasz sukces. Rozprawisz się z mitem, że zdrowe odżywianie jest drogie i czasochłonne. Nauczysz się jak prawidłowo komponować zdrowy posiłek i z lekkością ułożysz tygodniowy plan odżywiania dla siebie i swojej rodziny. Zaczniesz lepiej organizować swój dzień, oszczędzać czas i pieniądze. Poprawisz kondycję, wysmuklisz i zaakceptujesz swoje ciało.

Podczas programu:

 

R

Zaczniesz jeść wartościowe posiłki, które wyeliminują wieczorne najadanie się i nocne podjadanie. Dowiesz się jak podmieniać produkty aby były mniej kaloryczne. Zbudujesz relację z jedzeniem i przestaniesz być niewolnikiem diet.

R

Nauczysz się komponować zdrowe posiłki. Zdobędziesz wiedzę jak rozkładać węglowodany w diecie, które kobietom sprawiają najwięcej trudności.

Rozprawisz się ze swoimi złymi nawykami bo w końcu przepracujesz to na kartce, a nie tylko w głowie.

Twój brzuch przestanie być wzdęty gdyż zdejmę z Ciebie presję bycia fit i nuczę jak krok po kroku przejść na sposób zdrowego odżywiania. Płaski brzuch to po prostu zdrowe jelita, kiedy spojrzysz na swój proces przemiany poprzez 3 moduły zawarte w programie zaczniesz odczuwać dużą zmianę.

R

Otrzymasz dostęp do platformy szybkich przepisów w której znajdziesz inspirację na: śniadania, obiady, kolację, koktajle i desery.

R

Będziesz systematycznie pić odpowiednią ilość wody, która jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania i ma ogromny wpływ na wygląd naszego ciała.

R

Zaczniesz tworzyć proste tygodniowe plany odżywiania, poprzez co zaoszczędzisz średnio 5 h tygodniowo na zakupach. Przestaniesz wyrzucać jedzenie i kupować niepotrzebne produkty.

R

Poznasz najlepsze tipy oszczędzania czasu w kuchni, a także podczas robienia zakupów.

R

Dowiesz się, jak podmieniać produkty w kuchni na te mniej kaloryczne, aby bez wyrzutów sumienia zjeść ulubiony deser.

Każda osoba, która regularnie uprawia aktywność fizyczną ma więcej energii do wykonywania codziennych zadań, realizacji swoich celów i ma więcej uśmiechu dla bliskich osób. Przestaje porównywać się do innych, chodzi bardziej wyprostowana i jest pewniejsza siebie.

Nauczę Cię jak znaleźć czas na trening.

Poznasz tipy oszczędzania czasu podczas dnia.

Wykonasz analizę swojego tygodnia i sprawdzisz, które zadania pożerają twoją energie. Staniesz się kobietom, która zacznie sama decydować, co jest dla niej ważne i uwolnisz się od presji bycia idealną. Żadna z nas nie jest idealna!

Wykonywanie treningów stanie się dla ciebie czymś naturalnym. Odczujesz, że Twoje ciało zmienia swoją eneregię, staje się jędrne i jest w nim więcej życia.

Treningi dopasowane są dla twoich potrzeb i nigdy twoja koleżanka nie będzie miała takiego samego planu jak Ty. 

Dotychczasowe nagrody w postaci słodyczy zamienisz na dbałość o kobiecą energię.

 

Koniec oczekiwania pochwał od innych! Czas pokazać ci Twoje mocne strony. Codzienne narzekanie zamienisz na podejmowanie decyzji – jak ma wyglądać Twój dzień. Masz prawo do uśmiechania się bez powodu. Masz prawo do bycia samej ze sobą. Masz prawo do marzeń i ich realizacji.

Moduł 1. Odżywianie

 

W tym module nauczę Cię, jak szybko i zdrowo przygotować posiłki dla Ciebie i twojej rodziny. Nauczysz się tworzyć tygodniowe menu odżywiania wraz z tworzeniem listy zakupów. Poprzez metodę małych kroków z dnia na dzień będziesz czuła jak świetnie radzisz sobie w kuchni.

 

R

Wyrobienie nawyku picia odpowiedniej ilości wody

R

Nauka komponowania zdrowych posiłków i podmieniania produktów.

R

Tworzenie tygodniowego menu z listą zakupów

R

Tipy oszczędzania czasu w kuchni

R

Dostęp do e-booka kulinarnego z przepisami, które możesz przygotować w 5, 15 i 30 minut

Moduł 2. Trening

 

Biorąc udział w programie uzyskasz dostęp do platformy treningowej i będziesz mogła korzystać z treningów podzielonych na partię mięśniowe i czas. W każdym tygodniu otrzymasz indywidualny plan treningowy, ukierunkowany pod twoje cele i potrzeby. Nie musisz trenować 5 razy w tygodniu. Jeżeli treningi są przemyślane i dobrze ułozone wystarczą zaledwie 3 jednostki aktywności w tygodniu. W skutecznych odchudzaniu liczy się ogólny ujemny bilans kaloryczny na który skałada się wiele aspektów, które ujełam w wszystkich modułach programu. Przygotowałam dla Ciebie treningi, które trwają: 15, 30 lub 45 min.  W takim samym podziale czasowym znajdziesz również ćwiczenia dla kręgosłupa i stretching.

R

Dostęp do platformy treningowej

R

Spersonalizowany plan treningowy.

R

Analiza czasu dnia – pomogę Ci znaleźć czas na trening

R

Poznasz tipy oszczędzania czasu w ciągu dnia

Moduł 3. Czas dla siebie

 

W tym module skupimy się na kobiecości. Kobieta, która lubi siebie, ma dla siebie czas, a Ty zaczniesz dbać o ten aspekt od samego początku programu. Nie jestem psychologiem ale ukończyłam podyplomowe studia psychologii motywacji. Od wielu lat interesuje się rozmowej osobistym. Od 3 lat praktykuje jogę, a od roku medytuje i potrafię spędzić czas sama ze sobą w ciszy, dlatego uważam, że mogę pomóc i Tobie złapać oddech.

h

Techniki relaksacyjne – poznasz proste i skuteczne metody relaksacji.

h

Lista przyjemności  i lista sukcesów- stworzysz długą listę rzeczy, które dają ci radość i docenisz siebie za każdy dzień w programie.

h

Kobieca energia – co robić aby poczuć ją w sobie ?

h

Odpuść – nauczysz się, że zdrowy styl życia jest prosty tylko musisz działać zgodnie ze sobą. Przestań cisnąć i działaj z zasadą „krok po kroku”. 

Czas trwania:

10 tygodni

Możesz ze mną współpracować również:

 – Stacjonarnie program indywidualny „Jestem ważna” Trójmiasto.

Klub sieci Zdrofit/ treningi outdorowe/ prywatna siłownia Gdańsk Brzeźno

–  Stacjonarnie program grupowy

Klub Zdrofit/ prywatna siłownia Gdańsk Brzeźno

NOWA EDYCJA – 11.01.2021

UMÓW SIĘ NA ROZMOWĘ – PROGRAM GRUPOWY

13 + 10 =

UMÓW SIĘ NA ROZMOWĘ – PROGRAM INDYWIDUALNY

8 + 14 =