KRĘGOSŁUP I BIODRA – PROGRAM PROZDROWOTNY

S.O.S DLA TWOICH PLECÓW I BIODER

Po tych ćwiczeniach poczujesz się dużo lepiej. Nie ważne ile masz lat, program jest odpowiedni dla wszytskich. Do ćwiczeń potrzeba jest ci tylko mata.

– UWOLNIJ SIĘ OD BÓLU KRĘGOSŁUPA

– ZWIĘKSZ RUCHOMOŚĆ W BIODRACH

– WSTAŃ OD KOMPUTERA I ĆWICZ 

– PRZESTAŃ SIĘ GARBIĆ

– UWOLNIJ SIĘ OD STRESU

– POCZUJ, ŻE TWOJE CIAŁO JEST BARDZIEJ ELASTYCZNE

Będę mamą aktywna fit ciąża 0-6 miesięcy

PROGRAM PROZDROWOTNY “KRĘGOSŁUP I BIODRA” nie jest programem naprawczym stwierdzonych wad postawy! Program ten zapobiega bólom kręgosłupa, napięciom mięśniowym i ograniczeniom ruchów, które wynikają z pracy siedzącej/pracy przed telefonem czy pracy w aucie. Program pomaga osiągać lepsze efekty w treningach kształtujących sylwetkę. Świetnie sprawdza się również dla osób, które potrzebują chwili spokoju i rozluźnienia spętego ciała.

Będę mamą aktywna fit ciąża 0-6 miesięcy

Co zawiera program?

 

R

Pełnowymiarowe treningi video (otwieranie klatki piersiowej, mobilizacja i otwarcie bioder, rozciąganie tyłów i przodu nóg, skręty kręgosłupa, treningi przed komputerem)

R

Plan treningowy na 12 tygodni

R

DOŁĄCZYSZ DO GRUPY ZAMKNIĘTEJ GDZIE RAZ W TYGODNIU TRENUJEMY LIVE

R

Ponad 100 skutecznych ćwiczeń na kręgosłup i biodra

R

Trening w biurze - ćwiczenia przed komputerem

Będę mamą aktywna fit ciąża 0-6 miesięcy
Będę mamą aktywna fit ciąża 0-6 miesięcy

Dla kogo jest ten program?

 

R

Dla osób pracujących za biurkiem/ z telefonem

R

Dla mam, które opiekują się maluszkiem

R

Dla kobiet, które zakładają nogę na nogę

R

Dla osób, którym doskwiera ból kręgosłupa

R

Dla osób, które mają dużo stresu i brak czas na relaks

1.TRENINGI VIDEO

 

Program trwa 12 tygodni ale możesz kontynuować program tyle, ile chcesz.

To zestawy treningowe przeprowadzone w spokojnym tempie przy relaksacyjnej muzyce. W programie zawarłam ćwiczenia, które pomagają niwelować bóle kręgosłupa i wpływają na wyprostowaną sylwetkę. PRACA SIEDZĄCA to najgorsza pozycja dla kręgosłupa i bioder, dlatego musisz zacząć ćwiczyć.

Program jest na tyle prosty, że każdy jest w stanie wykonać  ćwiczenia w warunkach domowych używając tylko maty. Wystarczy, że będziesz ćwiczyć dwa razy w tygodniu po 30 min aby poczuć różnicę.  Możesz poruszać się zgodnie z załączonym planem i wykonywać trzy jednostki treningowe w tygodniu. Możesz również treningi powtarzać codziennie. Program podzieliłam na konkretne odcinki kręgosłupa i najczęstsze dolegliwości.

 

3. TRENING W BIURZE

 

Podczas pracy siedzącej twój kręgosłup POTRZEBUJE ruchu, dlatego trening, który możesz wykonać w biurze lub nie odchodząć od komputeraz jest super rozwiązaniem. Przygotowałam dla Ciebie sporo ćwiczeń. Znajdziesz ćwiczenia, które od razu przyniosą ulgę dla kręgosłupa. 

Chciałabym, abyście podczas programu czuli się bezpiecznie i wiedzieli, że możecie liczyć na moją pomoc, dlatego jeżeli macie jakieś wątpliwości, to napiszcie do mnie: kontakt@edytaszymkiewicz.pl

KLIKNIJ W ZDJĘCIE I DOŁĄCZ DO NEWSLETTERA.

ODBIERZ E-BOOK “LEGALNE DESERY”

UWAGA! Nie spamuje 🙂 Wysyłam tylko najważniejsze wiadomości dotyczące spotkań na żywo lub promocji programów. Po zapisniu się, sprawdź SPAM bo może trafić tam moja wiadomość.