BEZPIECZNY PROGRAM TRENINGOWO – EDUKACYJNY DLA PRZYSZŁYCH MAM

Będę mamą – aktywna fit ciąża I – III trymestr

 

Cześć! Mam na imię Edyta, jestem mamą Tymka i spodziewam się córeczki Lili.

W zawodzie trenera personalnego pracuje 10 lat, a od 16 lat jestem instruktorem fitness. Sportem zajmuje się od szkoły podstawowej, gdzie rozpoczęłam swoją przygodę z piłką ręczną.

Cały czas zdobywam nową wiedzę z zakresu treningu, podstaw odżywiania i psychologii motywacji, ponieważ daje mi to energię do pracy oraz możliwość skutecznej pomocy moim klientom.

Od pierwszej ciąży równie mocno zaczęłam czytać i szkolić się w zakresie aktywności kobiet w ciąży i po porodzie. Pomogłam wielu kobietom przejść okres ciąży w sposób aktywny i zdrowy. Jeszcze więcej kobiet przeprowadziłam przez okres połogu aż do powrotu do formy po porodzie.

Na co dzień pracuję z kobietami w programie TOTALNA METAMORFOZA, jednak teraz jest odpowiedni moment, aby zadbać o Ciebie, bo jeżeli to czytasz, to domyślam się, że spodziewasz się dziecka albo przygotowujesz się do bycia mamą, co jest równie bardzo ważne.

 

Będę mamą aktywna fit ciąża 0-6 miesięcy

Jeżeli jesteś zdrowa, nie pomijaj programu Aktywna fit ciąża!

Aktywna mama to zdrowa i pełna energii kobieta, która łatwiej przejdzie połóg i szybciej wróci do formy po porodzie.

Jako kobieta, która pracuje z innymi kobietami już 15 lat, z czystego serca zachęcam Cię do przejścia ze mną tego procesu, bo wiem, z jakimi problemami mierzą się mamy, które odpuściły.

Zapraszam Cię do programu

„Będę mamą! Aktywna Fit Ciąża”!

 

Poniższy program jest bezpieczny dla kobiet w I i II i III trymestrze ciąży. Każdy rodzaj treningu jest opisany, co oznacza, że zawarłam zalecenia i modyfikację do każdego trymestru.

Będę mamą aktywna fit ciąża 0-6 miesięcy

Co zawiera program?

 

R

Program treningowy - filmy wideo

R

Webinar z dietetykiem, webinar z dietetykiem wegańskim

R

Wywiad z fizjoterapeutą uroginekologicznym

R

E-book „Pozycje relaksacyjne”

R

Dostęp do webinarów, które prowadzę na zamkniętej grupie

R

Dostęp do treningów live

1. Program treningowy

 

Program treningowy składa się z 11-u pełnowymiarowych treningów, które zupełnie wystarczą na cały okres ciąży. Każdy trening zawiera inny zestaw ćwiczeń. W karcie informacjyjnej znajdziesz informację jak prosto łączyć i modyfikować treningi abyś nie odczuła nudy. Pamiętaj  również o dostępnie do treningów life na zamkniętej grupie, obecnie dostępnych jest już 13 treningów) .

Każdy trening jest opisany, abyś mogła dostosować go do swojej kondycji, samopoczucia i danego trymestru.

Program jest kompleksowy, co oznacza, że zawarłam w nim treningi zarówno kondycyjne, jak i prozdrowotne.

Znajdziesz tutaj delikatne wzmacnianie w celu podtrzymania kondycji, jak również treningi dla mobilizacji bioder i kręgosłupa w celu kształtowania prawidłowej postawy.

Do programu dołączam karty treningowe, które mają motywować Cię do systematycznej pracy. Sama zdecydujesz jak ma wyglądać twój miesiąc, a jeżeli będziesz potrzebowała pomocy – napisz do mnie. Karty zawierają również miejsce na najważniejsze zadania danego miesiąca i priorytety. Znajdziesz też miejsce na zapiski dotyczące twojej osoby, jednak o tym więcej dowiesz się z karty informacjyjnej, którą otrzymasz po zakupie programu.

Sprzęt potrzebny w treningach:
– mata
– hantelki albo butelki wody
– duża piłka fitness
– guma mini band lub np. rajstopy

2. Webinary o zdrowym odżywianiu

 

Sylwia Lenartowicz uczy kobiety samodzielnego bilansowania posiłków, bez liczenia kalorii. Pomaga odnaleźć się w gąszczu sprzecznych ze sobą porad, które często przyszła mama słyszy z różnych stron. Od 2014 roku zajmuje się tematyką żywienia dzieci do 6-tego roku życia, kobiet w ciąży i karmiących. Podczas webinaru Sylwia opowie ci o najważniejszych zasadach odżywiania w ciąży. Otrzymasz również przykładowy jadłospis dla kobiet w ciąży. Poruszymy temat obowiązkowej suplementacji oraz nauki komponowania zdrowych i zbilansowanych posiłkow bez liczenia kalorii.

Czego dowiesz się na szkoleniu z Sylwią?

 – Co i ile jeść w ciąży żeby nie przytyć 30 kilogramów, a jednocześnie będziesz miała pewność, że dostarczasz sobie i dziecku wszystkiego czego potrzebujecie

– Ile to porcja i bedziesz umiaŁa tą wiedzę wykorzystać w praktyce

– Dowiesz się co można jeść w ciąży a czego unikać

– Dowiesz się co i w jakiej ilości powinna suplementować kobieta w ciąży

– Dowiesz się na jakie zaburzenia odżywiania narażona jest kobieta w ciąży

Co dodatkowo otrzymasz?

– E-book „Żywienie kobiet w ciąży”

– Przykładowy jadłospis na 7 dni dla kobiet w ciąży

 

 

Iwona Kibil, specjalizuje się w diecie roślinnej, dlatego jeżeli jesteś kobietą, która chce dowiedzieć się na co należy zwrócić szczególną uwagę w ciąży będą na diecie roślinnej – ten webinar jest dla Ciebie. Iwona odpowie na takie pytania jak:

– Szczególne zalecenia dotyczące odżywiania

– Obowiązkowa suplementacja kobiet w ciąży będących na diecie roślinnej

– Żelazo w diecie kobiet w ciąży

– Jakie produkty zaliczają się do białek roślinnych, a które do zwierzęcych i jak je uzupełniać w diecie?

– Ile możemy jeść nabiału i jajek?

– Czy możemy pić koktajle białkowe ?

– Produkty roślinne niewskazane w ciąży ?

– Mity diety roślinnej

– O czym musi pamiętać kobieta w ciąży będąca na diecie roślinnej?

– Wiele innych

 

3. Spotkanie z fizjoterapeutą uroginekologicznym

 

Monika Błudnicka magister fizjoterapii, terapeuta manualny, terapeuta dna miednicy, obecnie doktorantka Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku. Specjalizuje się w fizjoterapii ginekologicznej i urologicznej oraz terapii wisceralnej. 

Podczas webinaru Monika odpowie na pytania:

– Co to się mięśnie dna miednicy i kiedy trzeba je wzmacniać?

– Jakie niepokojące symptomy mogą występować podczas ciąży i do kogo należy się zwrócić o pomoc?

– Co to jest rozstęp mięśnia prostego brzucha, kiedy możemy wspomóc się wizytą u ureginekologa i w jakim celu?

– Zakazane aktywności i ćwiczenia w ciąży

– Ile powinien trwać połóg po porodzie naturalnym i po cc?

– Jak pracować z blizną po cc ?

– O co możemy zadbać kilka dni po porodzie aby pomagać ciału w regeneracji?

– Jak ćwiczyć w połogu ?

– Co możemy sprawdzić na wizycie kontrolnej po porodzie u fizjoterapeuty ureginekologicznego?

– Co robić, kiedy występuje poporodowe nietrzymanie moczu?

– Kiedy możemy uprawiać sex ?

– I kilka innych ważnych kwesti dotyczących spraw kobiecych. 

4. E-book

 

E-book – Pozycje relaksacyjne w ciąży. Podczas ciąży możemy spotkać się z różnymi dolegliwościami bólowymi kręgosłupa, bioder, ale również napięciami w obrębie klatki piersiowej czy kręgosłupa piersiowego.

E-book, który dla Ciebie przygotowałam, to zestaw pozycji relaksacyjnych w formie zdjęć, które są szczegółowo opisane.

Ćwiczenia możesz wykonywać codziennie w celu redukcji napięcia i bólu lub jako czas na Twój prywatny odpoczynek.

! E-book dostępny będzie najpóźniej do 11.04.2021. Otrzymasz go z inspirującą wiadomością na konto e-mail.

5. Dostęp do webinarów

 

Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku, gdzie zostały i nadal są przeprowadzane spotkania na żywo.

To moja forma przekazywania „na bieżąco” ważnych informacji, które dotyczą kobiet w ciąży.

Znajdziesz tu np. webinar BEZPIECZNA AKTYWNOŚĆ W CIĄŻY, I-III TRYMESTR”. Podczas webinaru omawiam:

– Kiedy możesz zacząć ćwiczyć jeżeli nie byłaś aktywna przed ciążą i jak ćwiczyć?

– Jak ćwiczyć i na co zwrócić uwagę jeżeli byłaś aktywna przed ciążą?

– Zakazane ćwiczenia w ciąży

– Jak ćwiczyć jeżeli przed ciążą trenowałyśmy mocno siłowo?

– Mity dotyczące aktywności kobiet w ciąży

– Dlaczego treningi prozdrowotne są tak istotne w ciąży i jak zmienia się sylwetka przyszłej mamy?

– Co robić aby niwelować ból kregosłupa i odcinka lędźwiowego ?

– Co to jest zespół napięcia mięśnia gruszkowatego i jak sobie z tym poradzić ?

– Z jakimi problemami borykają się kobiety, które chcą wrócić do formy po ciąży, a w samej ciąży odpuściły.

 

I inne:

– Oddychanie przeponowe

– Rwa kulszowa/ zespół napięcia mięśnia gruszkowatego w ciąży

– Szczotkowanie ciała na sucho w ciąży

6. Dostęp do treningów live

 

W tej samej zamknietej  grupie na Facebooku odbywały się i nadal odbywają się treningi na żywo. Spotykamy się raz w tygodniu aby wykonać ćwiczenia kondycyjne jak i treningi prozdrowotne. Wszystkie treningi są zapisane, opisane i udostępnione na grupie, dlatego możesz do nich powracać w dowolnym momencie. Obecnie na grupie dostępnych jest już 13 treningów. 

 

POZNAJ NASZ ZESPÓŁ

 

IWONA KIBIL 

MONIKA BŁUDNICKA

SYLWIA LENARTOWICZ

Będę mamą aktywna fit ciąża 0-6 miesięcy
Będę mamą aktywna fit ciąża 0-6 miesięcy
Będę mamą aktywna fit ciąża 0-6 miesięcy

Chciałabym, abyś podczas programu czuła się bezpiecznie i wiedziała, że możesz liczyć na moją pomoc, dlatego jeżeli masz jakieś wątpliwości, to napisz do mnie: kontakt@edytaszymkiewicz.pl

UWAGA!!

Zanim rozpoczniesz program, upewnij się, że nie masz przeciwwskazań do aktywności fizycznej.

Koniecznie uzyskaj zgodę swojego lekarza!

Wykupując kurs, otrzymujesz dostęp na okres 9 miesięcy.

CENA: 349 zł – DOSTĘP 9 MIESIĘCY DO KURSU + TRENINGI LIFE

CENA 249 zł – DOSTĘP NA 3 MIESIĘCE DO KURSU

CAŁY CZAS TRENUJEMY NA ŻYWO W GRUPIE ZAMKNIETEJ

KLIKNIJ W ZDJĘCIE I DOŁĄCZ DO NEWSLETTERA.

ODBIERZ -BOOK „10 RZECZY O KTÓRYCH CHCIAŁABYM WIEDZIEĆ PRZED CIĄŻĄ”

Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi kobiet w ciąży i po ciąży. Dowiedz się pierwsza o promocjach programów Aktywna Fit Ciąża, Połóg czy Forma po ciąży. Odbieraj cenne wskazówki od specjalistów takich jak: dietetyk kobiet w ciąży, fizjoterapeuta ureginekologiczny czy trener kobiet w ciąży. Badźmy w kontakcie.