BEZPIECZNY PROGRAM TRENINGOWO – EDUKACYJNY DLA PRZYSZŁYCH MAM

Będę mamą – aktywna fit ciąża I – III trymestr

 

Cześć! Mam na imię Edyta, jestem mamą Tymka i spodziewam się córeczki Lili.

W zawodzie trenera personalnego pracuje 10 lat, a od 16 lat jestem instruktorem fitness. Sportem zajmuje się od szkoły podstawowej, gdzie rozpoczęłam swoją przygodę z piłką ręczną.

Cały czas zdobywam nową wiedzę z zakresu treningu, podstaw odżywiania i psychologii motywacji, ponieważ daje mi to energię do pracy oraz możliwość skutecznej pomocy moim klientom.

Od pierwszej ciąży równie mocno zaczęłam czytać i szkolić się w zakresie aktywności kobiet w ciąży i po porodzie. Pomogłam wielu kobietom przejść okres ciąży w sposób aktywny i zdrowy. Jeszcze więcej kobiet przeprowadziłam przez okres połogu aż do powrotu do formy po porodzie.

Na co dzień pracuję z kobietami w programie TOTALNA METAMORFOZA, jednak teraz jest odpowiedni moment, aby zadbać o Ciebie, bo jeżeli to czytasz, to domyślam się, że spodziewasz się dziecka albo przygotowujesz się do bycia mamą, co jest równie bardzo ważne.

 

Będę mamą aktywna fit ciąża 0-6 miesięcy

Jeżeli jesteś zdrowa, nie pomijaj programu Aktywna fit ciąża!

Aktywna mama to zdrowa i pełna energii kobieta, która łatwiej przejdzie połóg i szybciej wróci do formy po porodzie.

Jako kobieta, która pracuje z innymi kobietami już 15 lat, z czystego serca zachęcam Cię do przejścia ze mną tego procesu, bo wiem, z jakimi problemami mierzą się mamy, które odpuściły.

Zapraszam Cię do programu

„Będę mamą! Aktywna Fit Ciąża”!

 

Poniższy program jest bezpieczny dla kobiet w I i II i III trymestrze ciąży. Każdy rodzaj treningu jest opisany, co oznacza, że zawarłam zalecenia i modyfikację do każdego trymestru.

Będę mamą aktywna fit ciąża 0-6 miesięcy

Co zawiera program?

 

R

Program treningowy - filmy wideo

R

Webinar z dietetykiem, webinar z dietetykiem wegańskim

R

Wywiad z fizjoterapeutą uroginekologicznym

R

E-book „Pozycje relaksacyjne”

R

Dostęp do webinarów, które prowadzę na zamkniętej grupie

R

Dostęp do treningów live

1. Program treningowy

 

Program treningowy składa się z 11-u pełnowymiarowych treningów, które zupełnie wystarczą na cały okres ciąży. Każdy trening zawiera inny zestaw ćwiczeń. W karcie informacjyjnej znajdziesz informację jak prosto łączyć i modyfikować treningi abyś nie odczuła nudy. Przygotowałam dla Ciebie również gotowe plany treningowe, które zmotywują Cię do systematycznej pracy. Pamiętaj także o dostępnie do treningów LIVE na zamkniętej grupie, obecnie dostępnych jest już 23 DODATKOWE TRENINGI.

Każdy trening w programie jest opisany, abyś mogła dostosować go do swojej kondycji, samopoczucia i danego trymestru.

Program jest kompleksowy, co oznacza, że zawarłam w nim treningi zarówno kondycyjne, jak i prozdrowotne.

Znajdziesz tutaj wzmacnianie w celu podtrzymania kondycji, jak również treningi dla mobilizacji bioder i kręgosłupa w celu kształtowania prawidłowej postawy.

Jeżeli sama chcesz zaplanować swój miesiąc treningowy to przygotowałam również puste karty, które wzbogaciłam o dodatkowe elementy jak zaplanowanie priorytetowych zadań na dany miesiąc.

Jeżeli w jakimś momencie będziesz potrzebowała pomocy – napisz do mnie.

 

Sprzęt potrzebny w treningach:

– wszystkie treningi możesz wykonywać tylko na macie
– mata
– hantelki albo butelki wody
– duża piłka fitness
– guma mini band lub np. rajstopy

2. Webinary o zdrowym odżywianiu

 

Sylwia Lenartowicz uczy kobiety samodzielnego bilansowania posiłków, bez liczenia kalorii. Pomaga odnaleźć się w gąszczu sprzecznych ze sobą porad, które często przyszła mama słyszy z różnych stron. Od 2014 roku zajmuje się tematyką żywienia dzieci do 6-tego roku życia, kobiet w ciąży i karmiących. Podczas webinaru Sylwia opowie ci o najważniejszych zasadach odżywiania w ciąży. Otrzymasz również przykładowy jadłospis dla kobiet w ciąży. Poruszymy temat obowiązkowej suplementacji oraz nauki komponowania zdrowych i zbilansowanych posiłkow bez liczenia kalorii.

Czego dowiesz się na szkoleniu z Sylwią?

 – Co i ile jeść w ciąży żeby nie przytyć 30 kilogramów, a jednocześnie będziesz miała pewność, że dostarczasz sobie i dziecku wszystkiego czego potrzebujecie

– Ile to porcja i bedziesz umiaŁa tą wiedzę wykorzystać w praktyce

– Dowiesz się co można jeść w ciąży a czego unikać

– Dowiesz się co i w jakiej ilości powinna suplementować kobieta w ciąży

– Dowiesz się na jakie zaburzenia odżywiania narażona jest kobieta w ciąży

Co dodatkowo otrzymasz?

– E-book „Żywienie kobiet w ciąży”

– Przykładowy jadłospis na 7 dni dla kobiet w ciąży

 

 

Iwona Kibil, specjalizuje się w diecie roślinnej, dlatego jeżeli jesteś kobietą, która chce dowiedzieć się na co należy zwrócić szczególną uwagę w ciąży będą na diecie roślinnej – ten webinar jest dla Ciebie. Iwona odpowie na takie pytania jak:

– Szczególne zalecenia dotyczące odżywiania

– Obowiązkowa suplementacja kobiet w ciąży będących na diecie roślinnej

– Żelazo w diecie kobiet w ciąży

– Jakie produkty zaliczają się do białek roślinnych, a które do zwierzęcych i jak je uzupełniać w diecie?

– Ile możemy jeść nabiału i jajek?

– Czy możemy pić koktajle białkowe ?

– Produkty roślinne niewskazane w ciąży ?

– Mity diety roślinnej

– O czym musi pamiętać kobieta w ciąży będąca na diecie roślinnej?

– Wiele innych

 

3. Spotkanie z fizjoterapeutą uroginekologicznym

 

Monika Błudnicka magister fizjoterapii, terapeuta manualny, terapeuta dna miednicy, obecnie doktorantka Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku. Specjalizuje się w fizjoterapii ginekologicznej i urologicznej oraz terapii wisceralnej. 

Podczas webinaru Monika odpowie na pytania:

– Co to się mięśnie dna miednicy i kiedy trzeba je wzmacniać?

– Jakie niepokojące symptomy mogą występować podczas ciąży i do kogo należy się zwrócić o pomoc?

– Co to jest rozstęp mięśnia prostego brzucha, kiedy możemy wspomóc się wizytą u ureginekologa i w jakim celu?

– Zakazane aktywności i ćwiczenia w ciąży

– Ile powinien trwać połóg po porodzie naturalnym i po cc?

– Jak pracować z blizną po cc ?

– O co możemy zadbać kilka dni po porodzie aby pomagać ciału w regeneracji?

– Jak ćwiczyć w połogu ?

– Co możemy sprawdzić na wizycie kontrolnej po porodzie u fizjoterapeuty ureginekologicznego?

– Co robić, kiedy występuje poporodowe nietrzymanie moczu?

– Kiedy możemy uprawiać sex ?

– I kilka innych ważnych kwesti dotyczących spraw kobiecych. 

4. E-book

 

E-book – Pozycje relaksacyjne w ciąży. Podczas ciąży możemy spotkać się z różnymi dolegliwościami bólowymi kręgosłupa, bioder, ale również napięciami w obrębie klatki piersiowej czy kręgosłupa piersiowego.

E-book, który dla Ciebie przygotowałam, to zestaw pozycji relaksacyjnych w formie zdjęć, które są szczegółowo opisane.

Ćwiczenia możesz wykonywać codziennie w celu redukcji napięcia i bólu lub jako czas na Twój prywatny odpoczynek.

E-book automatycznie otrzymasz po zakupie programu. Gdybyś potrzebowała tylko ebook, kliknij w zdjęcie poniżej i pobierz. 

5. Dostęp do webinarów

 

Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku, gdzie zostały i nadal są przeprowadzane spotkania na żywo.

To moja forma przekazywania „na bieżąco” ważnych informacji, które dotyczą kobiet w ciąży.

Znajdziesz tu np. webinar BEZPIECZNA AKTYWNOŚĆ W CIĄŻY, I-III TRYMESTR”. Podczas webinaru omawiam:

– Kiedy możesz zacząć ćwiczyć jeżeli nie byłaś aktywna przed ciążą i jak ćwiczyć?

– Jak ćwiczyć i na co zwrócić uwagę jeżeli byłaś aktywna przed ciążą?

– Zakazane ćwiczenia w ciąży

– Jak ćwiczyć jeżeli przed ciążą trenowałyśmy mocno siłowo?

– Mity dotyczące aktywności kobiet w ciąży

– Dlaczego treningi prozdrowotne są tak istotne w ciąży i jak zmienia się sylwetka przyszłej mamy?

– Co robić aby niwelować ból kregosłupa i odcinka lędźwiowego ?

– Co to jest zespół napięcia mięśnia gruszkowatego i jak sobie z tym poradzić ?

– Z jakimi problemami borykają się kobiety, które chcą wrócić do formy po ciąży, a w samej ciąży odpuściły.

 

I inne:

– Oddychanie przeponowe

– Rwa kulszowa/ zespół napięcia mięśnia gruszkowatego w ciąży

– Szczotkowanie ciała na sucho w ciąży

6. Dostęp do treningów live

 

W tej samej zamkniętej  grupie na Facebooku odbywały się i nadal odbywają się treningi na żywo. Spotykamy się raz w tygodniu aby wykonać ćwiczenia kondycyjne jak i treningi prozdrowotne. Wszystkie treningi są zapisane, opisane i udostępnione na grupie, dlatego możesz do nich powracać w dowolnym momencie. Obecnie na grupie dostępnych jest już 22 treningi LIVE + TRENINGI NA PLATFORMIE + Nowe treningi LIVE W KAŻDY PONIEDZIAŁEK. 

 

POZNAJ NASZ ZESPÓŁ

 

IWONA KIBIL 

MONIKA BŁUDNICKA

SYLWIA LENARTOWICZ

Będę mamą aktywna fit ciąża 0-6 miesięcy
Będę mamą aktywna fit ciąża 0-6 miesięcy
Będę mamą aktywna fit ciąża 0-6 miesięcy

Chciałabym, abyś podczas programu czuła się bezpiecznie i wiedziała, że możesz liczyć na moją pomoc, dlatego jeżeli masz jakieś wątpliwości, to napisz do mnie: kontakt@edytaszymkiewicz.pl

UWAGA!!

Zanim rozpoczniesz program, upewnij się, że nie masz przeciwwskazań do aktywności fizycznej.

Koniecznie uzyskaj zgodę swojego lekarza!

CENA: 249 zł – DOSTĘP 3 MIESIĘCE DO KURSU + TRENINGI LIFE

CENA 149 zł – DOSTĘP NA 1 MIESIĄC DO KURSU

CAŁY CZAS TRENUJEMY NA ŻYWO W GRUPIE ZAMKNIETEJ

KLIKNIJ W ZDJĘCIE I DOŁĄCZ DO NEWSLETTERA.

ODBIERZ -BOOK „10 RZECZY O KTÓRYCH CHCIAŁABYM WIEDZIEĆ PRZED CIĄŻĄ”

Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi kobiet w ciąży i po ciąży. Dowiedz się pierwsza o promocjach programów Aktywna Fit Ciąża, Połóg czy Forma po ciąży. Odbieraj cenne wskazówki od specjalistów takich jak: dietetyk kobiet w ciąży, fizjoterapeuta ureginekologiczny czy trener kobiet w ciąży. Badźmy w kontakcie.

‌Cześć jestem Gosia, obecnie jestem w 40 tygodniu ciąży. Ta cudowna podróż, po 14 latach od pierwszej ciąży, nie była łatwa. Trudne początki obarczone wieloma uzasadnionymi lękami, mimo mojego wcześniejszego aktywnego stylu życia, były pozbawione aktywności. Gdy pojawiło się zielone światło, zwłaszcza to w mojej głowie, zaczęłam szukać profesjonalnej pomocy w treningach i tak trafiłam na „Program Aktywna Fit Ciąża”. Autorski program Edyty Szymkiewicz. Zaufałam Edycie, która również będąc obecnie w ciąży, „jako Mama, trenerka i instruktorka fitness, która od 10 lat z zamiłowaniem prowadzi zajęcia zdrowego kręgosłupa”, stawia na bezpieczne programy treningowe dla kobiet w ciąży. To był program, którego potrzebowałam. Profesjonalne podejście Edyty, wspierająca się grupa mam, zachęcały mnie do podejmowania wyzwań i trzymania się kilku ważnych zasad. Dzięki Edycie i dziewczynom, łatwiej było mi pokonać słabości myśląc „że jak one mogą: zdrowo się odżywiać, walczyć z cukrem, pilnować ilości wypitej wody, trenować i aktywnie spędzać czas, to Ja też mogę!” Nie zawsze było łatwo i kolorowo, ale myśl że nie jestem w tym sama dawała mi siłę do działania. Różnorodne treningi na platformie, pozwalały dopasować mi trening do potrzeb mojego organizmu. Dzięki nim poradziłam sobie z bólem kręgosłupa, rozluźniałam ciało przez różnego rodzaju kołyski i relaksację oraz budowałam prozdrowotną formę. Program to nie tylko dostęp do platformy ale również ciekawe wywiady z profesjonalistami i przede wszystkim treningi live z Edytą. Dziś zostały mi 3 dni do planowanego terminu porodu. Czuje że moje ciało jest wzmocnione i gotowe na to ostatnie wyzwanie by przywitać mojego synka. Dziękuję Wam dziewczyny, że tą podróż mogłam dzielić z Wami❤️ Edyta cieszę się że Cię znalazłam i Ci zaufałam❤️ Czekam na wrzesień i nowe wyzwanie „Powrotu do formy” bo wiem, że warto i na pewno nie będzie to nasza ostatnia wspólna podróż. 💓

Współpracę z Edytą zaczęłam na początku 7 miesiąca ciąży. Wcześniej obserwowałam ją na instagramie i facebooku. Zaciekawiła mnie tym, że sama będąc w stanie błogosławionym jest cały czas aktywna. Jako wykwalifikowany trener z wieloletnim doświadczeniem, wie jak bezpiecznie ćwiczyć w ciąży i poprowadzić inne przyszłe mamy-aktywnie przez całą ciążę. Ucieszyłam sie, że może ktoś mi doradzić, podpowiedzieć, wskazać jak zachować kondycję nie robiąc sobie i przede wszystkim mojemu dziecku krzywdy. Co poniedziałkowe live treningowe, dostęp do platformy z ćwiczeniami, wyzwania na zdrowe jedzenie bez liczenia kalorii, dostep do ebooka z proponowanymi przepisami, ograniczanie cukru, codzienne picie wody (co okazuje się nie jest takie proste, jak mi się wydawało) z Edytą i innymi koleżankami z grupy sprawiły, że ciąża i jej przechodzenie stało się łatwiejsze. Zaczęło mi się chcieć ćwiczyć, być aktywną, spacerować, dbać o siebie, a co z tym się wiąże-nie nabierać zbędnych kilogramów. Na grupie nie ma lepszych i gorszych osób, wszyscy jesteśmy równi i tak samo najważniejsi. Nikt się nie wywyższa, każdy się wspiera i motywuje wzajemnie… Edyta zawsze jest do mojej dyspozycji, odpowiada na każde moje zadane pytanie, doradza w kwestii treningów. Zawsze znajduje czas, by ze mną korespondować i rozwiewać moje wątpliwości. Bardzo się cieszę, że natrafiłem na takiego trenera. Obecnie jestem na końcówce ciąży i mam zamiar pozostać z Edytą, by poprowadziła mnie w połogu a potem do formy sprzed ciąży 😊

Program Fit ciąża dal mi motywację do lepszego, bardziej świadomego dbania o siebie w ciąży. Łatwiej mi wybierać zdrowe produkty i komponować z nich szybkie zdrowsze posiłki. Motywacja do ćwiczeń na macie i ruchu w postaci spacerow czy basenu także jest większa, więc same plusy. W grupie jest jakaś magiczna siła do dzialania😘🧙🏻‍♀🤰🏻dziekuje